2007年5月4日 星期五

生活

今日番早時,師傅打黎約食下午茶,於是我放工係市中心行咗陣,三點三係稻香等師傅.好耐無同師傅聚吓,食完野,師傅話上我屋企坐兼參觀吓.我騎羊番屋企先,而師傅搞埋少少銀行野就搭巴士黎,當然我出巴士站接佢啦~

師傅都話新居幾好,抵租,好過之前市中心好多,仲話似係自己屋企多過係租添~~同師傅傾咗好多野,工作,屋企,前景,結婚事宜,理財....師傅俾咗好多意見過我,又話今日至知道我係比較灰,之前無諗過我係會咁.唔通我近來變得不苟言笑?我承認屋企事同結婚既壓力,的確令我心情上無咁開朗.

聽完師傅考試既故事,我諗到生活都係想開心啫,凡事盡咗力就好了.以前睇過一個專欄講及外國人既生活,佢地係主張work for life,而唔係life for work.意思係應該為生活而工作,而唔係為工作而活.工作係生活既一部份,並唔係全部.

最近子太多負面既事發生,結婚籌備又好緊張,因為我唔想有任何差池,或者係呢件事對我太重要啦.師傅提點咗我,咁辛苦去準備將來,都係想開心啲,咁點解今日既我會反而變得唔開心呢?或者顧慮太多,反而會縛手縛腳.

師母都有上黎屋企坐吓,都讚新居唔錯.坐多陣,佢地就去市中心食飯,而我就係屋企煲飯同滾熟之前台灣女生買落既獨立包裝咖喱雞脾.

內心太不凝煉了,真係需要靈修吓,好好咁為自己既存在重新定位.