2007年5月21日 星期一

一直都display出黎既相


尋日行過idc,見到個3R相架($48),兩塊透明厚膠片以四角既磁石吸住,好鬼似我之前爛咗個款style,於是買落黎.以前個相架係兩塊玻璃夾住張相,再插入有直條坑紋既木底台上,當年係新墟既東江國貨既文具部買(蛇王輝對面).


中五升中六既年代買呢個相架,而其中一塊玻璃都崩咗忽好幾年,但用得就算.直至搬過黎新居時,驚塊玻璃會爆,先至無帶黎.
相架裡既相片,就有帶過黎,仲放係客廳度display出黎.呢張相係我中五夏天同崇真書友係屯門碼頭bbq聚會其中一張相.相中人係一個我曾經為佢流淚既男人,佢係我中一至中七都係同校既同學兼好友(除咗中二三係唔同班).中學過後,大家讀唔通科,但竟然都係讀同一間英國大學遙距part time degree,只係學科同agent唔同.

流淚係因為擔心好友既健康,經過兩次手術,卒之都搞好.雖然而家大個咗,各有各忙,但都久唔久出黎食飯聚吓,仲經常幫我搞電腦既事宜.
以前讀書,有時問佢一啲古怪問題,例如會考中文課,我問究竟仁係咩野,因為本本精讀,導引都唔同講法,搞到佢係電話度都"疾"咗"疾",諗咗陣至答我.可能佢心諗"背你就背啦,咁多野問既你?"


以前既年代,影張相都要湊夠一筒菲林至晒得,買又要錢,晒又要錢(所以多數都晒3R),相機都要係屋企人點頭至有得借黎用.讀書年代想影多啲相黎紀念都幾艱難.而家啲學生哥可以有多啲回憶,因為多數都有自己既一部數碼相機,再唔係手提電話都有相機功能,唔洗晒都可以load晒入電腦睇,方便得多.
可能因為難得,我咁多年都好珍惜呢張相,加上會考年代(崇真書院)係我讀書時期最開心既回憶.唔知下次為呢張相換相架會係我幾多歲呢?