2007年5月19日 星期六


今日同台灣女生食過最後兩塊隔夜pizza後就動身出去尖沙咀既文化中心,因為之前去中環時係地鐵站見到話有"不中不英"既展覽廣告.天色好差,係咁落雨,好在我地係地鐵站經隧道出,唔洗點淋雨.入場費每人$10,包睇全部咁多層.我地先去咗睇"不中不英"先.


因為人流管制既關係,我地係門外要等一等,但見到有九公格紙俾遊人寫字同掛係牆上,我同人家都寫埋一份,反正都係等啫~


幅牆真係好大架,好辛苦至係張大相度指番我地掛既字樣係邊個位架.
入到場,其實都唔係好迫人,仲以為係講香港既中英交錯,但原來都唔太係,當生活藝術好了,有啲失望.特別啲既都係有一間大房白色底色,用中文粗口編織到好似係一朵花咁,感覺好似係厨房鋪滿白底藍色彩繪花既瓷磚咁~(洗唔洗叫政府淫褻審裁處黎查封??)
之後去咗幾個展覽室,有現代畫,古畫,有皇帝墨寶,但都係地下個古代玉器同金器比較深刻同吸引.我本人就好鍾意個俾馬用既黃金馬鞍,展覽時係拆開一大塊一大塊咁(最大既一塊部件有我個身咁大),旁邊有幅成型既繪圖~人家問我隻羊仔啱唔啱用,我就話"刮花晒個包圍,兼重死我隻羊仔~"


可能晏晝一人食得一塊PIZZA,行緊文化中心時個肚已經打鼓,六點左右行完,就急急去搵地方食飯.我提意去人家做FACIAL附近既一間日本料理食(石亭),因為我有一次陪人家去做FAICAL時見佢門口有雜誌介紹既專欄,應該唔會太差掛.

六點半左左去到門口,望個牌都係啱啱做夜市時間,裝吓入面,好似無咩人,得一個四眼佬坐係壽司吧枱度.正當想開門之際,個四眼佬起身開門俾我地,原來係職員~
四眼佬好有禮咁端上茶杯同menu,跟住就坐番埋吧枱睇雜誌,人家見佢係睇緊本地既飲食雜誌~當我地落order時,佢就放低本雜誌,行去我地張枱,仲好有耐性咁講解雜錦刺身既內容同煙肉鮮蠔串燒既份量俾我地知.


呢個雜錦刺身有赤貝,鯨龍魚,三文魚,劍魚腩,甜蝦,帶子,吞拿魚同油甘魚.比較特別係鯨龍魚,好爽口;甜蝦,比較粗身同重蝦味;吞拿魚,唔會有渣同潺既感覺;劍魚腩,無元氣個啲咁有味,但都好有質感,唔會好似元氣個啲咁偶爾有啲係o趙唔到;油甘魚,個樣有啲似舊豬肉,無以前食過個啲咁"漏".


芝士雞翼真係脆口,內裡芝士溶溶地,好香口~


煙肉鮮蠔串燒好特別,煙肉保護住中間既蠔,燒起上黎都無話燶同變韌,我同人家鍾意既食物之終極fusion~


最後點既蒜香牛柳粒,口感麻麻,有啲老同韌.....星期六既尖沙咀,除咗我同人家竟然無人黎幫襯,變相包場食飯,有一份難得既寧靜~


食飽飽,我地搭地鐵去油麻地既百老滙電影中心睇1955既"珠光寶戲"priceless.雖然人家係食飯時打電話check到有呢個時間,但我地都係搏吓有無位架咋.開場前幾個字到埗,仲有位但幾前吓,無所謂啦,反正難得出開黎.俾錢時哥仔問我會唔會用積分換一張飛,咁當然好啦,埋單$44有兩張飛,抵!


起初以為齣戲麻麻地,但睇落都ok,男主(jean)角對女主角(irene)愛得過份,為咗同女主角一齊,不惜搭火車去搵irene,花光所有積蓄去滿足irene既高消費購物同享樂,為補償兼近距離相處.當所有錢花光時,irene話要走,jean竟然以褲袋裡既銀仔買多十秒鐘黎凝望,太痴情了.


西方人真係大方啲,明知個女仔係吊金龜,俾人包過同訓過,都唔介意.jean為咗找酒店數,要俾富婆包,出賣色相,又難得最後irene又唔介意jean都係俾人包過.jean一角真係對女角一往情深,最後為幫irene搵老襯,不惜放棄富婆,一無所有,好在最後都可以打動irene既芳心,irene亦可以話係浪子回頭~

女角又真係幾靚,男角雖然唔係湯丸型,但都好有男人既魅力.全程法文,靠晒字幕.priceless比之前睇既法國電電影"戀戀巴黎"好好多,係我心目中為法國電影挽回不少分數~


ps:$10入場費,係文化中心行到腳仔軟.....