2007年6月16日 星期六

搵笨自助餐

尋晚番到屋企,執野同洗衫洗到成三點幾至有得訓,期間仲要吸吓麈添.訓到唔願醒
,但台灣女生話係book咗枱係汀九既帝景酒店食lunch buffet.其實之前想book夜晚,但成個六月都full晒,所以至轉booklunch.咁鬼攰,無力騎羊,又要搭車,不如唔好去啦~~死都唔願起身既我,繼續蜷縮係床上.點知人家話"有好美味既生蠔食喎~~"我對眼立即張開,望向人家,"生蠔?"

就係咁,我就落床梳洗,換衫出發.我地搭小巴出去汀九.今日曬到嘔,好在有帶遮,沿途見到呢個係汀九橋底望向青馬大橋既景觀,但係個天都係無關島既咁藍丫~~

雖然我地改咗晏啲,但我地都係遲到,一點半至到.地方好鬼細,又好鬼嘈,野食又少.但最重要係"無生蠔食"!!!!!!
山長水遠黎到無生蠔食,只係得鮮蝦同龍蝦仔冷盤..........................目光投向人家,原來人家book枱時根本無問到有無生蠔食,只係一廂情願以為係有得食,我真係食懵咗,竟然無問人家有無confirm,俾生蠔沖昏咗頭腦........


食物選擇少,又唔太好食,真係食到慶慶地(連雪榚都係得番一隻味!).去市中心食惠比壽都無咁嬲,唯有用龍蝦仔黎插海蝦喉,以作洩憤.