2007年6月26日 星期二

無題

番完夜班,訓咗三個鐘多啲就醒咗.起身執吓啲家電單據,保用證,因為之前都係一叠咁塞埋一邊,而家就入晒落本clear book度,整齊美觀.


搞到點幾鐘至換衫出門去剪髮,因為天氣實在太熱啦...今日個天都幾好,有一忽仔藍到有啲似關島.搭小巴去新墟,今次要去新店,因為幫襯開個間同另一間合併咗.由於唔記得係邊間,只係記得大豆話合併我地會去同一間salon剪髮,所以打電話問大豆.


得知門號後,入去問相熟姐姐仔有無番工.聽到個"有"字,就再繼續向店內推進.呢間salon啲細既真係好in耳環多就不在話吓,連唇環都有,金毛髮型,cool到爆既面容.直至相熟姐姐仔出現後,才感覺到少少人間溫暖......tiffany問我可唔可以俾佢十分鐘,扒埋個飯盒先.我當然話可以啦,但後尾我至同佢話番其實我都未食飯,我係搏有人剪緊,排咗個位就去食埋個飯,再番黎剪髮,但點知唔洗得,挨住肚餓先.........


洗頭組既職員都幾後生吓,可能係初出茅廬,比較自我,唔太懂世面.話說剪到咁上下要沖頭,個靚妹竟妹一句話"唔得閒喎,有野做緊"黎拒絕理髮師.就算係無佣分或者唔係跟呢位理髮師,都唔洗係眾人面前咁對答丫.

一路傾關島既經歷同大陸人食狗既惡行,唔覺唔覺咁又一個鐘兼且剪完.行咗去吉野家食遲來的晏晝飯(近四點),又無諗過加兩蚊可以餐飲汽水轉凍奶茶咁盞鬼~
約咗台灣女生係市中心等,一齊睇吓買咩餸咁.最後決定係吉之島買牛扒同魚生(加埋雪櫃既雞堡)做晚飯,搭巴士番屋企~

簡簡單單既煎牛扒,都要煎兩次至得,第一次裡面太生,煎多次至可以接受,不過都無煎到塊扒韌晒,好彩啫~係吉之島買既日式牛扒醬汁都幾好味,伴埋日式刺身,fit到漏.