2007年6月13日 星期三

關島遊 day 2-我們結婚了

朝早九點幾起身,同台灣女生一齊落去食早餐,好趕咁點幾就食完,再番上房訓.諗住訓多個鐘就起身梳洗,執埋啲野落lobby等人地接我地去crystal chapel行禮.點知自己好緊張,點都係訓唔番著......


十一點多啲鬧鐘晌起,我同人家都忙於最後梳洗,執好介指,婚紗禮服,鞋子,帶埋con,我個頭就要噴埋spray.落到lobby,有個日藉哥仔(world bridal)接我地上車,半個鐘唔洗就到nikko酒店隔離既crystal chapel.

落車放低啲衫服鞋同介指,就同人家一齊入化妝房,人家坐定定,化妝師就好熟手咁幫人家上妝同set頭.係reception坐個陣時,人家已經係職員提供既髮型雜誌(日文)"簡"好咗一款,職員同我(少有地)都有俾意見o架.

跟住我地去換衫房時,見到禮服同婚紗已經熨好咗.幫人家換衫既係一位叫yoka既日籍媽媽級職員,佢好好人從英文對話中得佢好鍾意jackie chan,以前後生仲join埋fans club,仲親身見過成龍大哥兩次.佢又讚人家對涼鞋靚,人家都唔知幾得"戚".yoka問我地有無帶相機黎,話可以幫我地係教堂同沙灘影.香港既agent又話唔帶得相機去影,搞到我今朝都無帶去,可惡~

坐多陣,牧師就入黎同我地打招呼,傾吓計同睇佢張相,得知佢有三個仔女,仲啱啱抱第二個孫添.勉勵吓我地一對新人要開始組織一個家庭,努力咁維繫(咁上吓啦),結婚後都要做番拍拖時既約會同活動,時刻都好似新婚蜜月咁~跟住佢就講解一次陣間係教堂我地要做啲咩,同點走位,mug唔係應該係chapel裡採排一次o架咩,點解會係virtual training??

近三點鐘,我同人家就行過去隔離既crystal chapel.係起步點企定定,聽姐仔獻唱,人家開始眼濕.跟住播音樂行入教堂時,好緊張,好怕會踩親人家條裙,於是個人行得怪怪地,左右擺,加上平時自己又好少行得咁慢呢.....

行到牧師面前,一齊再聽singer獻唱(yoka上前替我地整理禮服同婚紗,仲遞上手巾俾人家抺眼淚),牧師講一段說話,跟住有另一個音樂人奏琴.講完"I do",亙相戴上介指兼講出指定對白,掀起頭紗,鍚埋新娘,點埋candle,禮成.

行出去chapel時,三四個職員係門外等我地行出黎時散花瓣,感覺唔錯丫~同牧師握完手,影埋張相,我同人家就繼續影相.其實婚禮開始時巳經有人幫我地一路影相,同拍video.之後係chapel外同入番去chapel裡影埋其他硬照.

最後就係落沙灘影相,其間好多日本遊客恭喜我地(經yoka翻譯我地至知).yoka幫我地係沙灘度用我部手機影咗呢張相,都幾靚丫~其他幾張就有啲背光,不過佢既好意同親切,真係感受得到~

番到酒店換過套衫,我同吾妻就落lobby等人車我地去阿離既PIC酒店食sunset bbq.雖然就係我地酒店隔離,但elton(local tour guide)都照車我地去,仲主動提出可以借住錢俾我地應急,因為佢下星期都會番香港一趟,真係有同胞之情....


由於要六點至開始入坐,於是我地行去影吓相先.行吓行吓,行咗去一間chapel前影相添.

呢間chapel叫St.Languna Chapel,係關島都幾受香港人歡迎o架.

咁大家又諗唔諗到呢間chapel既賣點係咩呢?

答案就係當新人行入去教堂時,要經過一條兩邊俾池水包圍住既路.教堂後就係大海景,感覺就好似係行出去海中心既一間教堂去行禮咁,對好多女仔黎講係一件浪漫既事~


講番我地先,食材有手掌咁大既虎蝦,手鈪咁粗既魷魚圏,燒極都唔韌既牛扒,其他仲有洋蔥圈,青口,青椒同粟米...但唔包餐飲,只係得杯冰水.............又話係buffet黎?

話晒都係結婚飯局,點可以無美酒呢?我走去水吧話要支香檳,俾咗$30蚊之後,哥仔話"thirty three dollars!"噢,又係10%charge既當地生活特色,自己捧住個冰桶同夾住兩隻杯走,都要俾tips...........仲要係自己開.雖然職員見我開極都開唔到個塞,都有行黎幫手開,但試過唔得,再攞過支黎都係開唔到.最終都係靠我隔住條餐巾黎扭開.


叫得上sunset bbq,咁當然係睇到日落啦,幾正o架.我地總共食咗14隻虎蝦,7塊牛排,同好幾條魷魚圈.食飽飽,都仲未飲晒支香檳,於是我地擔張櫈邊望星邊飲埋剩餘既香檳.


人家仲話見到北斗七星,仲數俾我睇.唔知呢張相影唔影得晒七粒呢?人家仲話啲星好似大粒啲同近啲咁添,我都係今晚至知人家識睇星.(不過我諗都係有限公司黎啫)

我地行咗去PIC既禮物店買咗啲曲奇,芒果乾同椰子味百力滋做手信,跟住再行埋去ABC store買多少少野,就番酒店l休息,聽日就同吾妻一齊出海玩啦~
ps:除咗行得唔好睇,係教堂緊張到有啲少動作,好似口乾,係咁吞口水,舐脷以及帶con眼乾,係咁眨眼....如果有得實地綵排一次就好咯...