2007年6月15日 星期五

關島遊 day 4-我們要走了


食完早餐,我地行咗出去露天花園行吓同影吓相,因為係日係last day,無咩特別行程,只係諗住會去多趟jp store買野,+/-去水族館.今日著既情侣裝,係前晚係酒店附近既ABC store買既.鬼佬地方係唔同啲,人家要著童裝size,我只係著細碼......

臨別在即,大家都唔太捨得咁藍既又同咁闊既海景,始終呢個行程係有啲趕既..


跟住我地落埋去沙灘影吓相,由於係歸酒店地方,所以唔似得阿公既沙灘咁熱鬧.其實我地都無好悠閒咁係沙灘hea吓,見到人地咁歎,真係唔抵得....


番上房望多次出面既杜夢灣,人家話呢個方向係望到日落架,好可惜第一日我攰得滯要訓,無陪人家一齊係露台睇日落.


另一樣令我唔捨得既,就係呢張六呎床,king size~~~打橫訓都得既,啱晒我呢啲咁反訓既人丫~~~
我地執好晒野,落lobby check out兼放低行李.跟住就係酒店門口問的士大佬係咪有free ride去DFS.司機話有,我地上咗車之後,佢問我地點解知有free ride.基於線人叫我地要保密消息來源,我地只係話係有朋友舊年黎結婚搭過free ride.即使其中一個司機懷疑消息既來源係正確,我地都係守口如瓶


落咗車,入咗去DFS行個轉,做戲做全套嘛~基於時間關係,我地只係行去ABC Store買多少少野,無再上jp store.大約一點鐘,我地就趕去海洋水族館,呢度夜晚九點後有得係入面坐低飲野,唔知收費貴唔貴呢?


係世界最長既水族館隧道裡面影咗張相,咁啱又有條鯊魚遊埋入鏡添~館內有好多魚,又有好似係龍躉既生物,水母,蜘蛛蟹,海星,海鰻....最後有個開放式既地方,遊客可以仲手入池內摸海星同鯊魚.海星既感覺好似橡膠咁,而鯊魚就好似"鞋鞋"地咁
~又呃又氹,人家至肯以秒速仲手落水池摸鯊魚仔(約一條臂咁長),仲要好驚嚇咁既樣子


買埋紀念品,請職員幫我地一齊影張合照.當地人見到我地件衫,又點會好意思拒絕幫我地影相呢?


臨走人家係門口同假鯊魚影相,而家就咁精靈,正話摸鯊魚仔個陣唔係咁架噃........


本來諗住行去第一日食鐵板燒既日本餐廳joinus食晏,但去到時已經兩點多啲,過咗人地既lunch hour,中間係落場時間,無得食....於是我地坐lam lam車番酒店,去之前諗住去但又打退堂鼓既Jamaican Grill睇吓有無野食.我地唔知站點分佈,諗住有個站名係我地酒店個名,埋應係酒店附近禁制落車.但當行前多一段路就到時,架車突然左轉,上咗個高啲既好多既地方,原來係K-mart.我上前問司機我地有無miss到站,佢話未到,無miss到.當下一個站真係我地酒店時,司機用個咪叫"marrilott hotel",好似驚我地唔識落車~

呢間Jamaican Grill係以燒烤食品做招來,你睇吓個牙籤兜就知道啦~好在佢有開門,如果唔係都唔知去邊度食野好.....


人家叫既係牛扒飯,啲飯麻麻地好食,塊扒就ok啦,比起尋晚個塊當然係爭啲啦.


我叫既係烤雞飯,雖然係半隻,但係都幾大份吓,啲肉仲好嫰滑添,有少少驚喜~


行番去對面,就係我地住既酒店.坐係lobby等elton黎接我地(佢話四點三係lobby等).真係最後一次望關島既海景lu,唔知會唔會再有機會再黎呢?


同酒店一對情侣,隔離酒店既一家三口,半個鐘唔夠,我地就到機場.同elton道別後,入去排隊攞登機證,再去做行李寄存.呢度好老土,要你自己拎個喼去排x光機前.如果你個喼係上咗鎖,就要等你個喼過咗x光機至可以走,因為可能要搵你黎開喼,但又唔會以時間序黎排隊,得個等字....

跟住我地去上層過海關,今次除咗跟身袋要過x光機外,自己要過金屬探測器都好正常.但真係無諗過連對鞋都要除出黎,放落個兜度,過x光機;過金屬探測器前要除埋條布腰帶,話有金屬扣喎,搞到要著住對韈仔抽住褲頭黎過金屬探測器,好狼狽,如果無著韈咪要赤腳行......


過埋海關,跟住就有一個鐘唔夠既時間等上機(六點四機).我地坐低飲埋杯咖啡,就去上機lu.上機時,服務員見到我地件t恤就出口讚"nice shirt!".我地係food court飲咖啡時見到既關島足球隊,原來係同我地同機.我行去厠所時,其中一個球員望到我件衫,笑住咁話"i love Guam~"

九點幾就番到香港,係免稅店見有芝華仕賣.問過姐仔,話可以買1公升酒,於是俾錢買咗支平價1L裝既芝華仕(起初以為係750ml),好開心~~但係有朋友話其實又好似唔帶得,不過都過咗關咯,算啦~~

放多兩日假就要開工,真係想個假期長啲,浪漫既外遊,就告一段落o勒~
ps:人家話我每次去旅行都無話失眠,仲比平時食得多野啲