2007年6月14日 星期四

關島遊 day 3-我們出海了

本來今日可以九點係lobby等,但由於我地同酒店一對couple又係約咗今日去玩水上活動中心,但要就佢地係仲係水漲時玩水上電單車,所以變咗八點三係lobby等上車,好唔夠訓添~~


一落車就落陣雨黎,之後咁啱又俾我地見到彩虹,仲影埋相添~個對couple玩水上電單,我地就繼續等大半個鐘,先至夠鐘玩我地既第一個活動,唯有亂咁影吓相啦.

呢度啲雨,都真係過雲雨咁,好快就又係藍天白雲,不過遲啲雨季就可能會差啲.今日整體黎講都係比尋日多雲,如果今日至影相就無咁靚啦,lucky~


除咗我地兩對couple係華人之外,其他黎呢個水上活動中心既都係日本人(起碼有五十人).日本姐姐身型真係比例較好,只不過啲皮膚同個樣子都真係麻麻,個個都化晒妝黎遮,有啲仲成個京劇樣添....衣著係較好睇,吾妻仲話啲衫係香港都無得賣,激氣添~連個阿嬸都著see through格仔外套,兼且塗埋指甲油~(睇黎佢係一個攝影發燒友)


時間夠,點齊名,大家就上晒一架大巴.坐半個鐘車去關島既另外一邊既碼頭出海,我地就係上呢隻船去睇海豚啦.話就話九成既遊客會睇到海豚,但我地出咗海好一段時間同兜咗一輪,都唔見海豚既踪影,唔通我地就係剩餘既一成遊客,只係出黎得個晒字???


正當大家都有啲失望既時候,海豚就三五成群咁出現啦!!個海真係好藍架,影出黎既效果無親眼睇咁靚.


佢地好好奇,有時會游到好近我地隻船(當時行得好慢),呢幅就係其中一條海豚高游過本船時,俾我影到既快相~佢地仲久唔久跳出水面玩表演,有幾吓佢地仲加埋淩空轉体(好似花式溜冰咁),我地都有拍到短片留念.


跟住我地就一船人就著上救生衣,輪住咁玩香蕉船.人家話好驚,但平時佢坐我車尾行八九十都係咁啦,有咩好驚呢?可能係佢唔識游水卦.我同人家坐第二橫行既隔離位,其實唔係好快同擺,只係有幾個浪仔跌吓啫,我都係坐住黎洽眼訓,不過啲海水真係零舍鹹,個浪花打黎塊面,舐少少都覺得鹹得辛苦~


番到碼頭,坐番大巴番去水上活動中心.一落車就去排隊攞野食,大會午餐係咖喱炸雞飯(都幾好食既).諗住買罐可樂飲,但見到賣成$2美金一罐,之前係便利店賣都係$0.65咋,食水又幾深喎......
唯有買一罐分黎飲啦,反正都未必一個人飲得晒.

食飽飽,我地又去下一個項目,坐架細啲既車,去另一個碼頭上船出海.先玩多次香蕉船,但今次激啲,因為船家故意掟彎令香蕉船會突然加速,兼且會有浪既起伏,跌蕩感較重,我都無上晝咁悠閒洽眼訓,要拿實個扶手.今次無帶泳鏡出海,連雙眼都要俾超鹹海水"醃"到唔舒服,係咁標眼水~

坐後邊既日本女仕向前"鐘",帶位帶盔頭冚埋人家既膊頭,人家事後話好鬼痛~

跟住就係重點活動,sky rider啦.我地要好似相中人咁坐係個附有降落傘既金屬架入面.呢個架放係船尾部份既平台上,仲拍住一個拖拉機添.


當船隻加速而拖纜放長時,個金屬架就好似風箏咁飛起升高,最高會達到十層樓咁高.係上面可以俯瞰多層次既海水藍色,以及沿岸風光,當地導游話係其他地方係搵唔到.

人家起初都好驚,但係我呃呃哄哄吓,人家都上咗去玩,落番黎時話都唔係好驚啫.我自己就覺得幾安全丫,可能係我有打ace combat,慣咗高空view.船長同船員好鍾意船上個幾位日本後生女,係咁用日文聊人地"kawaine~~"(好可愛),又問人地叫咩名,回程仲俾佢地其中兩位坐係駕駛位,親自教授渣船,仲俾佢地打真軍試添~

上咗岸,坐番車去水上中心已經近三點,自己落水玩既時間得番一個鐘左右,因為要趕四點最後一班車番酒店,如果唔係要自己諗辨法番去.人家話要玩扒艇,但正正係潮退,扒幾扒就濶淺,要我人手推船,回程時大部份距離係我又拉又推咁玩人肉快艇........
好攰.......呢度既近岸既水位,係潮漲時都只係到大人既心口高,潮退時得上五吋下五吋咁矮,但一到有浪既位,就會係無底深海~

一來一回已經夠時間上水執野走,趕搭尾班巴士番酒店.其實好多時間都係用咗黎搭車轉船,同埋排隊玩活動.如果報玩多啲野都真係唔夠時間去玩,如果啲活動地方可以集中啲就好lu.


番到酒店沖個涼,訓咗陣.七點幾至去到酒店附近既商場呢間叫TONY ROMA'S既美式餐廳排隊等食飯.話說係尋日華僑阿叔車我地由CRYSTAL CHAPEL番酒店時,我地問佢有咩抵食好食,而佢介紹食酒店自助餐同呢間餐廳.我地都有行去日藉媽媽YOKA介紹既JAMAICAN GRILL望過,見好似門面無咁靚之餘,又無話有咩出名,於是行番去TONY ROMA'S食出名既牛肋骨(佢門牌寫住"FAMOUS FOR RIBS",講個信字O架咋,而且我都係FAMOUS FOR RIBS丫).再者,黎到美國地盆,點可以唔去見識吓扒房呢?


之前食晚飯都唔洗排隊,因為早就訂咗位,但今晚係自己摸上門,幾多人係門口等.人氣咁高,應該都唔會難食得去邊丫~姐仔話要等15-30分鐘左右,係香港排隊食飯閒閒地都大半個鐘黎講,我地當然欣然接受啦~

攞位時收到個黑色盒仔,我地見人地有位時,手上既盒會閃燈,有無震就唔知喇.唔夠半個鐘到我地有枱,但個盒無閃無震,只係聽姐仔叫我地個姓至知有位,唔通咁橋壞咗?

睇完個MENU我叫咗個16安士T骨扒,飲品我就叫咗iced cappuccino,我仲同姐仔講"i love cappuccino"


人家叫咗個full size(12條)既牛肋骨,飲品本來叫橙汁,但姐仔話好細杯,ice ted會大杯啲抵飲啲,於是改叫ice tea~


人家話個ribs好"林",肉同骨係可以一刀分開,掂~而我既t骨扒都好嫰口,無渣又唔韌,正~個焗薯上有牛油同芝士碎粒,真係好好食同吸引,唔怪得美國人咁多DM啦,成日咁食法真係唔係太好.


雖然我地食唔晒,但都真係好飽同好滿足,臨走都要同門口塊招牌影番張相留念~跟住我地行咗去jp store,因為的士佬話十分鐘多就到,所以我地無等lam lam車.行到目的地要成半個鐘,擺明無幫襯就俾人昆..唯有當係飲後散步.....


去到jp store,又真係幾多野睇同賣,人家買咗啲髮夾,同手信食品,我就係quick silver買咗條布腰帶俾percy做生日禮物.最後臨走同人家各人買一副太陽眼鏡,等聽日有得用,日頭行街真係好辛苦,眼都擘唔大.


由於十一點已再無lam lam車,所以又要繼續行路.回程經過間abc store,人家話又有啲肚餓,於是又入咗去買咗個汔水+熱狗餐黎醫肚,正話唔係食到好飽架咩?我就真係食唔落o勒....


聽日last day得半晝時間,真係有啲唔夠喉同唔捨得,如果有多日whole day既話,感覺就會好好多,無咁趕嘛~