2013年6月26日 星期三

沖繩親子遊DAY 3


今日早餐係自助西餐,幸男係房間食過早奶,所以黎到餐廳都係陪我同台女生,間唔中就試少少我哋既大人嘢食.幸男呢個姿勢,只係欠缺一隻腕錶就可以做廣告相~
 平時多食零兼煎炸食品,所以少食煙肉及蛋黃,但去旅行時都會破戎.Egg Benedict blackstone ,一次過令我放縱.
酒店自助早餐至可以食到咁大份奄列,配料仲係由你決定,有芝士,蕃茄,磨菇,煙肉碎.....當地既法式牛角包,我又點可以錯過呢?
早餐後,番上房執好嘢就落番大堂等坐接駁小巴去酒店沙灘.坐車都用咗三四分鐘,行旳話都要半個鐘.......一落到沙灘就見到一行行既沙灘椅,仲以為係體貼酒店住客,勢估唔要俾錢.3500円兩張沙灘椅連太陽傘(今日因大風不會開動),都幾貴吓.本來諗住舖沙灘蓆,但見四下都無人咁做,最多係有個後生日係近水邊既濕沙訓係度晒太陽,唯有去俾錢.....

今日真係好大風,場面有啲似沙塵暴咁(MISSION IMPOSSIBLE 4杜拜個幕). 

風沙令幸男怕怕,悲鳴"好大風呀....",結果我將自己副太陽眼鏡俾幸男帶住至好以平伏心情,繼續玩水.見俾咗錢,有職員係沙灘水巡視,於是一家三口一齊落水玩兼影相.海浪令坐住水泡艇幸男又升又降,幸男覺得好玩又開心.之後幸男一見到海浪,就雀躍地講"有浪啊".人家羨慕一對老公公老婆婆係度嬉水,公公扶住圍住水泡既婆婆;而我就羡慕一對膚色黝黑小朋友,欖住水泡興奮地係浮綫邊等海浪.

水清沙幼,真係要旅行至可以享受到.帶住小朋友,每次都係逗留一個鐘左右,因為怕小朋友曬傷及中暑,未能好似二人世界咁係沙灘度HEA.由於風沙持續, 我哋帶幸男去咗BB池玩多陣水.
晏晝個餐係駐沙灘既食店享用,上面仲有湯告路斯既相同簽名,以國際明星作招徠~
玩完水既幸男,又餓又攰,睇佢個樣好似就散就散咁,都唔知心痛定取笑好??
咖哩雞飯,竟然得一舊雞...我情願你賣貴啲,但係多幾舊肉填肚.起初想叫幾隻炸蝦天婦羅,但賣剩一隻,兼唔會話你俾錢就即做俾你.........

天時熱,食晏都要飲吓啤酒消暑.係沖繩度度都係賣本土ORION啤,其他啤酒選擇唔多,就算有會賣貴啲.
幸男例牌食叉燒蕎麥麵,而人家就食清新齋麵.碗麵真係寡到無人有,食完都唔知幾時會再肚餓.......
去隔離既LAWSON便利店行吓,見有沖繩獅子飾物扭蛋機,於是摷兩個100円銀仔俾幸男玩吓.
坐番接駁小巴番酒店,放低嬉水物品,就落番LOBBY坐預約好既的士前往名護自然動植物公園.感覺係幾懷舊吓,好以停留十年前既時代,無咩人入場.穿過一樓既精品部,就係露天既遊樂場,見有THOMAS火車坐,當然要俾幸男一嘗火車頭司機角色.
幸男真係好鍾意呢架會行兼可以坐上去既THOMAS,絶對無好似上次係SOGO見到個膠型THOMAS咁呆滯.
成日惹病我同人家既幸男坐住細菌小子既碰碰車,倍覺搞笑,可惜幸男未能掌握碰碰車既精髓,不時要我幫手扭軚.
跟住就係呢個公園既主菜-觀光火車,先係車站憑票上車,不過樓下入口個姐仔收咗我地酒店買入場劵既單後,無俾番公園既入場劵我地,結果擾攘好耐至俾我地上火車.
睇張海報好似好靚咁, 但實景當然唔係咁色彩繽紛,始終係大範圍既戶外公園嘛.當日雖然天陰細雨.但都未至於無陽光.
我哋就係坐呢架仿蒸氣火車既電動觀光路軌車,如果幸男係坐我同人家搭既北海道蒸氣火車濕原號,一定會好開心~
成架車除咗司機,就得我哋一家三口.司機沿途用廣播黎介紹園內環境,我哋當然係聽唔明........

司機會係個別景點停車,俾時間遊客去觀賞動物,我都未試過一次過見咁多隻生鴨游水.每位乘客都有一小盒龜糧,係火車停頓時可以扔出車外,引鳥類動物過黎.

呢隻會單眼既唔知係咪草泥馬?相比幸男幼稚園旅行去既鄉村俱樂部,呢度真係好好多,起碼唔會就咁得幾個籠困住幾種動物就算.細個跟阿公,老豆老媽去荔園玩既記憶已好模糊, 只係記得有用卜卜脆脆零食餵羊仔,同埋為咗手錶玩具機械人係轉轉盤用咗好多錢同扭計.
坐完觀光火車,係公園行多陣就離開.搭的士黎個陣見隔離有個小商場區,於是徒步行咗半個鐘有多至到.....見到有賣西班牙小食既流動車檔,但無去幫襯.行左間小型百貨公司,人家買咗條裙,我買咗套日式睡衣,幸男就有幾件童裝及一個THOMAS沙灘袋.

行埋隔離既小童商店, 買多少少嘢,就渣住本旅遊書以日文向職員求助,CALL的士去食晚飯既地方.職員走來走去,結果都幫我地CALL咗的士,兼用手機既APPS翻譯成中文話俾我哋知等司機來,該位熱心既職員仲送我地出舖口上車.

幸男繼續食意粉,偶爾試食大人既肉類食品.本來諗住試吓酒店外食晚飯,但無咩頭緒,結果係當地旅遊書揀咗呢間居酒屋.

前菜既熟食魚好難食,都係魚生刺身啱食啲,人家依舊係唔食有皮既刺身魚.
居酒屋叫既都係香口佐酒食品, 呢個芝士炸雞塊味道唔錯.餐牌上既選擇唔多, 可能大家都係飯後黎飲酒兼消夜,好少好似我地咁當正餐廳咁食.
勢估唔到人家唔鍾意食呢款腸仔,我諗住好似台灣腸咁,佢應該會啱食添.......

今晚人家按奈不住, 要飲沖繩ORION生啤,結果當然係飲唔晒(剩一半左右), 由我包底啦.

店主應該係某隊職業棒球賽既擁躉,CAP帽由2000年款掛到2013年,仲要有埋表揚狀添,打波直播時應該會好熱鬧.食飽埋計,重施故技托職員代CALL的士番酒店.可能職員習慣幫飲完酒既客人CALL車番屋企,好快就幫我哋安排好的士.今日既用餐雖然係普通啲,但叫做體驗吓當地人既日常生活丫.