2013年6月27日 星期四

沖繩親子遊DAY 4

朝早食完早餐就番上房執行李,因為我哋今日要CHECK OUT搭車去番市中心那霸轉酒店,方便聽日去機場番香港.
泳池只係夜晚去咗一次,如果可以日頭時間去多一次就好,因為無用相機幫幸男影相,只係用人家部手機影過雜訊多既夜景.

係陽台望住海,飲住嘢黎傾吓計就夠晒寫意,可惜湊住幸男無閒情咁做.即使夜晚搞掂幸男食奶同訓覺,大家已經散晒.......

房門至床邊小客廳,係幸男最愛既疾走路線,每每邊走邊讓著"嗚~~~",或者以蹦跳形式黎完成路程.

由買咗新喼番屋企起,幸男就話係佢自己既,今日卒之都忍唔住要自己推個喼.見大堂地方大,兼且唔多人先至俾幸男做一陣酒店BELL BOY.

07年同台灣女生去關島影緍相時都係住MARRIOTT,感覺係日本沖繩呢間比關島既多設施(多餐廳同有泳池)同舒適,不過關島個間就係正沙灘隔離,唔洗搭車落山至去到.

坐兩個鐘巴士去番那霸機楊,我拉住兩個喼,人家推住載有幸男既BB車去單軌列車站,目的地係県庁前駅.

精打細算既人家帶住我去車站櫃枱買兩張全日通車票(由購買起計24小時有效),方便今日既行程之餘,仲可以聽日搭番去機場.

車箱內大家都好安靜,打短訊,睇風景,睇書,頂多只係喁喁細語,並無香港既高談濶論.中途上車既一群中學女生,被遊客外觀既幸男吸引著.幸男向佢哋以笑容打招呼,學生們邊笑邊細聲討論.

鍾意火車既幸男,當然喜歡坐單軌列車,尤其係無上方既電纜架兼全線係高架路軌,有別於香港既輕鐵,西鐵及地鐵既外觀.出站時見有單軌列車既手巾仔賣,於是用手機影低張相,再同女職員示意,由幸男親自程上300円及收過手巾仔.

今日投宿既酒店叫"琉球館",鐵路站行三分鐘就到.一見個地板同條門匙就知係舊式酒店.地下個層有CAFE,但座位係露天,大熱天時無人幫襯......

幸男一入房就走上客廳,攞私伙玩具出黎玩,睇黎好似想霸地盆咁.

房間係和洋式,客廳係日式,床係西式(唔係塌塌米),所以叫和洋式...廁所較迫,膠浴缸配膠浴簾,洗面盆同梳妝位置就係厠所外.

露台有一張小圓枱及兩張,望正高架單軌列車,但咁鬼熱,大家都係出去望一望就番入室內. 

放低行李,就推住BB車去車站.我哋係月台上可以望到投宿既酒店兼自己房既露台,感覺蠻有趣.

等咗十分鐘左右就有列車駛埋站,唔知點解日本既設計係靚啲,一架鐵路都係時尚過香港見到既款式.
目的地係那霸市第一牧志公設市場,但要先行入市場中央通商店街.店舖係多,但賣既嘢好似差唔多,紀念品同手信,無咩係個別唔同既店種.
搭升降機到一樓,搵咗間有中文餐牌既食店坐低,無諗過有位女店員識講普通話,睇黎中國遊客係當地都好常見.

除咗叫套餐,我同人家每人都叫多一隻燒大蝦,無諗過啲蝦膏有咁多.食食吓見隔離枱有人食龍蝦同海螺刺身,先至諗到原來可以係地下既街市買上黎加工食,錯晒......好耐無食過龍蝦刺身,對上一次都係宿舍年代,跟阿強車入元朗一間日本料理食晏晝套餐時食過.坐隔離既老外就食我哋個餐既加大版,隻蝦都係大兩三倍.

本來係BB車上訓著既幸男突然醒咗,情緒發作,係咁喊,結果要我抱住佢黎行一轉,望吓手信精品攤檔至收聲.見幸男回復平靜,叫埋個麵俾佢食,仲要出動埋留燒蝦既蝦膏至氹得幸男笑(當然仲要加埋我同人家既鬼臉).

見有鮮果雪糕賣,當然要買杯俾人家.喜愛士多啤利既幸男竟然唔肯試黎食,唯有益晒人家.

食完嘢就去最旺既國際通行街,但帶住幸男又唔可以點SHOPPING.人家提意去一間專賣TOY STORY玩具既商店,點知搵極都搵唔到.問埋當地人用手機上網搵地址,去到至知願來已執笠.......結果係條街來來回回,得個桔.

見國際通無嘢行,又記得係機場去酒店時經過一個站係有吉之島,於是又搭單軌列車.今次幸男有坐係人家大髀上,可以透過玻璃望到車長係駕駛室既情況.
 去到吉之島己幾六點,主力係行玩具部同童裝.幸男係玩具部試玩車仔,我就去睇Wii U.
行咗一個鐘左右就搭番單軌列車番県庁前駅,車站隔離有個商場仔RYU BO,印象中係北海道旅行時都有行過.早知國際通無嘢行的話,一片心行個近近地既商場無咁嬲.
夜晚係酒店附近既樓上燒肉店用餐,門口放咗個紅酒櫃,好似香港既酒樓咁.
今趙旅行既最後一晚,當然要食好啲,主打係燒肉,先有人家最愛既五花腩.由於太肥美,所以餐廳奉上生菜一碟,俾客人夾住黎食,試過又真係易入口啲喎.
黎到日本點可以唔食和牛?我地叫咗個3至4人用既和牛拼盆,跟餐我同人家都有泡菜同白飯.

燒既時候己聞到香味,食落口當然係好好味啦~幸男都有話"我要肉肉",小朋友亦都俾和牛既美味吸引著.
其實幸男都有食麵,不過就會黐我哋啲燒黎食.最後我再叫多一份細既和牛,飲多杯啤酒,好滿足咁埋單.店內環境唔錯,每枱都係獨立既細房,雖然聽到隔離既喧嘩聲,但就唔會望到其他人.起初有一個後生女侍應生用國語問我地食咩,雖然餐牌上有中文對照,但我地真係想望真啲有咩食.該女侍應生再入黎我地張枱,見我地未諗好,就好似有啲唔耐煩咁,真係有少少唔開心....不過之後我叫咗位行過既男侍應生就好好禮貌.唔知個位侍應生係咪華裔0架呢?因為好少日本當地人會咁唔好客既表現.

番到酒店幸男放咗個好臭既屁,但我見住從後抱住人家既幸男,淺藍色褲透著淡淡既黃色.人家聽到我既陳述就同幸男檢查,結果真係"賴屎",成板海膽"撻"咗係個籮柚度(唔知係咪和牛對小朋友黎講會太油膩).....酒店房既冷氣唔夠涼,兼且床單有蟻.臨訓前要係被舖裡捉蟻至安心訓(唔知係咪房內同露台有植物盆栽既關係).加上近馬路,半夜既車聲都滋擾到我.....但幸男同人家就好似不受影響.