2013年6月28日 星期五

沖繩親子遊DAY 5

黎到最後一日既行程,唔知係咪太攰既關係,老無病又出現-腸胃不適......夜晩訓得唔好,朝早起身就拉肚子.食咗葯都無好啲,落到酒店餐廳都係陪坐食唔到嘢.幸好食品都唔係好吸引,唔食都無咩大損失(但人家話呢度既餐廳都出名當地料理,唔通只限午餐同晚餐??),結果自己番上房休息多陣先.
番入房間休息時,雖然職員正進行打掃,但我都照攤係張床上抖.訓咗一個鐘,好似無咁辛苦,於是起身幫人家同幸男於露台影吓相.幸男想睇單軌列車駛過,於是人家就抱住幸男.當我地同幸男講今日要番香港,幸男話唔番,仲話沖繩係男男屋企,要留係沖繩.人家安慰幸男,等幸男大長成人再自己黎沖繩玩.
行李暫寄存於酒店大堂,兩大一小行去附近既商場RYU BO.幸男無興趣睇大人嘢,我又攣住個肚,結果我同幸男係商場既兒童休嬉處等人家.
無嘢啱買,番酒店大堂攞番行李,就一齊去搭單軌列車去機場.雖然最後一日預咗係無景點可言,但諗到得中間三日係全日活動,感覺呢個旅行好似好短咁(可能結緍北海道個次較長).
幸男係單軌列車上訓著,我地就係機場搵地方食晏.趁幸男未醒,填飽自己個肚先嘛.
上機前一餐,我叫咗個鐵板牛扒餐,肚痛都要食好啲,唔可以空肚番香港!!
 
人家叫咗個和式牛肉飯,配蜜瓜梳打雪糕球.時間啱啱好,大人食飽飽,幸男至訓醒,不過就情緒失控,怒喊. 
唯有帶幸男出去餐廳外,隔住玻璃窗睇停機坪上既飛機同工作車.
情緒平伏,幸男番入餐廳享用兒童餐,並以橙汁作今次日本沖繩膳食既句號.
食完飯,我哋好趕咁係機場買手信.雖然係趕啲,但總好過一袋二袋咁抽住去機場.
之前係國際通既三越齋行無嘢啱買,無諗過機場買手信會幫襯番三越....
幸男首度出埠旅行,有唔少反常行為,例如唔食平時喜愛既士多啤梨同薯條,突然主動食多咗肉,筷子熟練度飆升,訓少咗晏覺.....
番到香港約5點半,過海關,買埋芝華仕,就去攞行李,搭的士番屋企放低行李,再去老家黐晚餐.
帶小朋友去旅行,同兩個大人去好唔同,行李多咗,要帶BB車.照顧小朋友起居飲食,交通同人身安全,大人基本上少咗好多休息時間,更無咩閒情細味旅程既點滴.想去購物,但小朋友又會嫌悶同扭計,所以我同人家都無咩嘢買到番黎.如果得我同人家,可以租電單車代步,以一間酒店作基地,去更多既景點同影相,更充裕既時間,更輕鬆既心情,更情深既溝通.....但凝望著呢張相時,兩母子既笑容巳經係情深既對話,溫馨既心意,以及珍貴既時間.

PS:科學角度黎睇,今次既旅行只係海外湊仔服務令.不過本著家長對兒女既相處,一點一滴都會影響小朋友既成長發展的話,相信無一個父親可以推搪太太既親子旅 行之建議.