2015年10月20日 星期二

父子燒肉晚餐

是日Sleeping day,四點幾就上外母家接幸男係市中心行吓,睇玩具,幸男仲陪我去買白V領短袖底衫.六點左右就行去金舌walk in攞位食燒肉放題,因為book枱要三日前,七點後full booking.
已一段時間無幫襯金舌,食品水準無咩下降,只係order紙由一客變成一片或一件,本人覺得可以更加減少浪費.沙律同拼盤反而繼續綑綁式奉上,反而有啲覺得係志在減低客人自選食材既胃口.
平時有台灣女生負責人照顧幸男飲食,我負責燒食,但今晚就一手包辦.由於要one on one,餐飲只係同幸男一樣飲薑味汽水,啤酒都係留番屋企先飲(保留體力).諗起幸男手抱bb時,我都有推住bb車帶幸男出去同同事食晚飯.偶爾兩父子行街食飯或下午茶都幾好,因會傾多啲計亙動.困係屋企反而我有我忙家務或打blog,幸男有自己玩玩具.

食飽飽,原定等小巴,咁啱見有53巴士,結果幸男可以遊巴士河.