2015年10月10日 星期六

北海道東京親子旅行Day 13

朝早起身食過乾糧早餐,試咗好多次(閃燈都過熱)至影到呢張無咁反光既酒店景觀作背景之照片.原本諗住幸男生日正日,送上準備好既利是(係香港用科學毛筆寫"幸男")及有日本東京景物紙浮雕既生日卡.因為當日時間太趕,大家都攰兼未寫好卡既內文,於是順延至今日.生日卡中央既東京鐵塔同背景相映成趣,今日我地要離開日本了.
酒店大堂辦理check out,暫託行李,一家三口搭地鐵去淺草.
時間緊迫,我地係一間老字號既天婦羅店享用豐富午餐,結果當然係食唔晒.....
金龍山淺草寺外擠滿本地及外地遊客,好困難至搵到個位係雷門入口影相.咁啱有一對當地新人,身穿和式禮服,坐著人力拉車,於雷門外影結婚相,引來不少當地人上前祝福及白照.我自己都想講聲"おめでとうございます",並以相機鎖定新人既幸福笑臉~
原定穿過人群,直抵本堂,但被童裝日式浴衣吸引,結果停步購買,再係另一間店舖買男裝日式浴衣.
呢間食店個名,"三"令我想起"濕",笑~時間所限,未能行去幫襯.
到達目的地,趁無咁多人行過,打咭式影相留念.
本堂內標示著不可攝影,但不少外地遊客仍然用手機或相機拍照.尊重當地文化,敬重神明,本人覺得頂多係本堂外影相,始終閃光會影響文物之保養,喧嘩會破壞堂內既莊嚴.
幸男求籤結果唔錯,大吉是也.正當趕時間回程時,我特然肚痛,要係附近既觀光中心借厠所.不明朗因數相繼浮現-幸男扭眼訓,台灣女生要抱住幸男,帶住作腸抽筋既我行入地鐵站趕車.愈急就愈錯,車飛未能入閘,我望幾望就發現係買錯飛,要係另一部售票機買過.落地鐵後,急步行番酒店,幸好都趕切上穿梭巴士往機場.
巴士上食過人藥,訓咗大半個鐘,到機場時已無咁痛,只係攰啲.買埋食品手信,自己買咗支SUNTORY響17年,跟住就上機,一片心等食飛機餐.
今次唔係廉航,總叫有餐好食,有相熟品牌啤酒,點可以錯過呢(仲記得當年蜜月旅行回程飛機餐都有飲)?
幸男個兒童餐都好豐富吓,收餐後幸男睇座位前方屏幕既兒童節目(TOMICA特輯),臨落機前一段時間體力不繼訓著咗.
兩架行李手推車都載到滿晒,今次唔洗係免稅店買芝華士,因為係飛機商店買咗.

雖然好似過咗近兩個星期日本身活,但又好似過得好快,唔係做咗好多嘢.每天都係一家三口一齊相處,與平時番工日子相差好遠.怕自己因衰老而忘記,怕幸男因長大而忘卻,唯有用文字及照片記下人,景,事,以喚醒深處既回憶及愛.