2015年10月9日 星期五

北海道東京親子旅行Day 12

今次親子旅行,東京既景點除咗Thomas Land之外,另一個專為幸男而設既就係靜岡既既千頭駅睇1:1既Thomas蒸氣火車.
 
由於時間緊迫,大家都只係食自動販賣機既包同飲品充當午餐.
台灣女生特意安排幸男著尋日thomas land買既長袖衫去朝聖,幸男好認真咁睇單張.
碳足跡高既相片,因為搭咗成四個幾鐘火車兼轉三次車至到埗.幸男走上thomas停泊既月台,同心愛既故事主角合照.
路軌兩旁既月台擠滿遊客,一齊等待thomas火車到臨.除咗一家大細既遊客,亦有純影相成年遊客(唔知係咪細個都鍾意thomas火車呢?).
Thomas蒸氣火車出場啦,工作人員合力轉動轉車台,為thomas轉方向.面對真實比例,冒著蒸氣既thomas火車,即使唔係thomas迷,都會為虛構故事實體化而感動~
Thomas蒸氣火車接合車廂後,停泊於月台,為稍後既行駛作準備.遊客們繼續於千頭駅站與其他休運既thomas,hiro及percy合照.
買咗入場套票,可以玩站內既玩意,包括呢個路軌單車,由大人俾餅推動,小朋友純遊車河.
幸男非常開心,因為所有火車頭都係由實際蒸氣火車改裝而成,非一般塑膠展品可以比擬.
呢款手動既路軌車都幾特意,小朋友坐定,只需用雙手向前轉動把手動力桿.完成一圈後,幸男就行開咗,唯有影其他小朋友.
唔知呢部影相機係咪期間限定呢?
係樓梯度影相,一次過同Percy,Hiro,Thomas合照.
投幣式電動車又出現啦,今之回饋既卡片係主角Thomas~
一比一既thomas蒸氣火車外,仲有呢款迷氣電動thomas火車.雖然細咁多倍,但一樣可以載到小朋友0架.
不少遊客於月台最前方排隊,等候與thomas蒸氣火車頭影相.好在我地都趕得切係開動前排到最前,將相機交俾工作人員代勞.
舊車廂翻新配以thomas主題,座位比較狹窄,亦唔會有張大少少既枱俾你擺放飲品同弁當.車內不少係日本人一家大細黎坐呢架特式火車.坐我地對面位既兩父婦,帶住約4至5歲既小朋友及手抱bb擠入二人座位,很佩服佢地既愛心同耐性.

不少小朋友玩弄著木制火車型火車氣笛聲吹笛,但火車站禮品部已售罄,幸好火車上手推車仔既流動禮品部尚有一個.
係新金谷站等轉火車,其間我地入咗去火車主題This is Cafe坐低飲杯咖啡,幸男就玩店內既玩具.
店內除咗咖啡外,尚有少量小食供客人選擇,但惠顧既客人真係唔多....
另一架千頭站開出既蒸氣火車抵達新金谷站,乘客要好似我地咁轉搭電氣化火車番東京.
搭JR番東京站,約咗大佬同阿嫂係金重州出口等,一齊搵地方食晚飯.星期五晚上,好多食店都已坐滿客人,我地問到第四間至有位入座.年長女店員見我地係CHINESE,就叫咗操流利國語既廚師(學師?)出黎幫我地落單.勉強以半理解既國語介紹及日語餐牌,卒之都可以一枱都係野食.食品唔差,只係鰻魚好多骨,較九州既鰻魚飯遜色得多.
食完飯,搭地鐵去赤羽橋站,一齊行上去東京鐵塔.
電梯直上第一層觀望台,再買多次入場劵,我地就可以行樓梯上最高既觀望台.
燈光昏暗,ISO6400手持拍攝已係A7既極限(有腳架都無用,因地方唔夠容納展開既腳架,要顧及其家遊客走動嘛).
城市燈光蔓延至消失點,今晚係生日旅行既最後一晚,有點失落,有點唔捨得。
開放時間完結,臨走時不忘低炒影張東京鐵塔。細個受大熱日本風所薰陶,東京鐵塔與富士山永遠係日本既代表。大佬係鐵塔下,set咗好耐相機黎一齊合照(我只出腳架同閃燈).
番到酒店,安頓好幸男沖涼訓覺,人家忙於收拾行李入喼,我就落便利店買嘢飲。我同人家試過呢款零酒精兼零卡路里既啤酒,頭段麥味似啤酒,只係無咗中段既酒精味,以及尾段多了一像coke zero既味道。平日唔想飲咁多,搵呢款仿真啤黎減少份量,的確係好選擇.
邊食住Sky Tree買既芝士蛋糕,邊飲住highball同仿真啤黎陪人家執喼(我用把口),結果兩點至有得訓.等大佬同阿嫂時,係地下商場cd店買咗各樂器band既新碟,可惜要番香港至可以燒入手機聽(慳番唔洗係Hong Kong Record訂購).