2023年8月7日 星期一

英倫親子遊Day 10

朝早六點鐘就去到Euston車站,因為今日我哋要由倫敦前往曼城。
06:29出發,預計車程要個2個鐘多啲。
一到目的地車站,Air BNB既管理人Scott已準備好帶我哋行去住所。Scott係區內地圖上加上不少筆錄註釋,非常貼心。
無諗過幸男會飲英式奶茶,話說Scott一入屋就煲水兼沖奶茶俾我哋飲作wellcome drink。
鐵路線小册子亦都有Scott既手筆。
客廳多窗口,採光充足,但無窗簾下,私隱度爭咁啲。
我哋住既appartment歷史保育味濃厚,升降電梯都係建築物既天井位加建,絶無影響外觀及內飾。
安頓好行李,輕裝落街行吓兼搵定地方食晏,唔知呢幅係唔係大厦既官方外飾呢?
由於晏晝要去球場參觀,唔方便帶相機,唯有用智能電話影街景。始終陽光不足既情景下,手機與相機既分野會變得更明顯。
呢間門面夠晒靚,可惜有啲貴......
最終搵咗間casual啲既入座,但耐何要等半個鐘至有午餐menu更新(掃qr code係電話落單),好在店員容許我哋既靜坐。
食炸魚同牛扒食到攰,呢個西班牙海鮮燴飯絶對可以俾我一個喘息,畢竟係香港我都係好怕食既嘢太重覆。
領隊話唔太餓,所以同幸男分一份餐。
食完飯行番去車站搭鐵路去曼城球場,呢一個畫面好似平時出市中心搭輕鐵咁。
入到車廂既呢一幕畫面,都令我以為已番香港捱騾仔。
出車站要行過工程地盆,方可到達工業風既球場建築。球迷償願朝聖愛隊主場,當然要打咭影低三冠王既外飾。
登記後,與一眾同時段導覽團遊客,等待導賞員。
電視就睇得多,今次親身望藍月亮主場。
導賞團有好幾個小朋友,大多數都話鍾意Haaland,導賞員話除咗火警鐘外,呢度係無紅色既~
更衣室內,當然要係奇雲迪布尼個專位自拍。
團友們企理一邊,熄燈播介紹短片。
領隊特意跟隊尾最遲走,因為要影全景。
卒之都可以行近草地,見到球場上有大型曬燈車。
幸男上身著住曼城波衫同風褸,領隊就欖住社區盾當日買既頸巾出嚟打咭。
球員出入場通道既大LOGO。
相比之下,我顯得唔係一個loyal fan。
充滿贊助廣告既訪問區。
同Wembley球場既導賞團一樣,會去傳媒接待室坐下,但今次就有VR既哥帥同我哋同台合照~
之後上導賞車前往球員訓練場,期間經過停車場追星,結果見到Nathan Aké。
我哋就係坐呢架車行特別通道(天橋)去訓練場參觀,唔算好多嘢睇,反而重點係聽導賞既設施介紹。
曼城既歷史係工業城市,唔知道ETIHAD STADIUM係咪因而走工業風建築呢?
臨走前兩母子係精品店狩獵,我就搵完廁所拉肚子再會合佢哋。行去車站時,見到有個阿仙奴小球迷手拎住曼城既精品。究竟係黎踩場,定係幫襯對家以釋出善意(話晒社區盾贏咗你)?
望到呢個情景,好在理由相信當年既輕鐵系統係由成套引入香港。
Oyster Card不適用於倫敦以外,大人用信用咭入站,幸男要買單飛。
列車埋站,驟眼好似公司站放工既snap shot。
遲咗少少到The Trafford Centre,商場係正車站隔離,不過搵Nanaos間餐廳就用咗唔少時間。
領隊用Xperia 1V為我同德輝一家合照,昔日既小朋友,已經係青少年。如果唔係地域分野,唔知佢哋會否係世交?
唔怪得話爸爸一定就晒個女,但前設要係好似Lucy咁鍾意笑至得。邊傾邊食,出去排隊時又傾,傾到俾阿嫂話我哋被人打尖都唔知。
晚飯後去咗德輝屋企坐咗陣(我哋搭uber,德輝一家坐自己車),回程坐德輝車送到我哋到樓下,可以再一次感受到滿滿既青春回憶及羈絆。順便邀請德上嚟坐吓,兼交收斷碼絶版T。