2023年8月3日 星期四

英倫親子遊Day 6

朝早係Greenwich既Airbnb出發,拉喼搭鐵路番去Wembley。
12點幾未有得CHECK IN,酒店大堂暫存行李,去附近既一間餐廳食晏。
我揀咗蕃茄醬汁底既龍蝦芝士意粉配parmigiano reggiano,雖然得半隻fresh lobster,都盛惠£29。味道都唔差,只係份量變咗輕食......
領隊為我拍照~
領隊輕食肉醬意粉,所以同我一齊分一個Affogato al caffe甜品。
幸男獨佔單球士多啤梨味Gelati雪糕。
行去車站時,經過廣告宣傳板,有幸男欣賞既加利殊~
幸男自選既景點"CLASSIC FOOTBALL SHIRTS",當然係一心去尋寶(舊款波衫)。
櫥窗外有唔少既精品作招徠,唔到時代既球迷都會被感召。
兩母子努力尋寶,我就係CAFE部坐底兼看管背句行李。
話晒都係下午茶時間,享受英式慢活。
天涯鏡抓拍幸男,可惜領隊被遮......
店內有唔少球隊精品,最搞鬼係有A貨大力神盃!
店內有生啤供應,但都係無TETLEY'S既踪影。
施丹簽名既法國隊波衫,係我心目中施丹係現實世界中既大空翼(戴次偉)。
問過店員,客人可以手持A貨盃影相,於是搵幸男係美斯波衫前舉盃。成功買到心頭好,爸爸俾錢時,順便睇中貼紙,店員見買得多嘢,結果貼紙唔收錢。
趕時間搭鐵路去下個景點,但我都不忘為大家留倩影。
睇到呢個站名,估唔估到去咩景點呢?
第一次黎英國,佩服對舊建築既保存(育),因為社區需要集體回憶,共同既經歷以凝聚對社區既愛與投入。
福爾摩斯紀念館(The Sherlock Homes Museum),小學時睇英文故事書時,已被福爾摩斯既機智深深吸引,直至而家都係偵探小說既愛好者(日劇或美劇)。
館內有福爾摩斯既會客廳重現,駐館導賞員會為大家作簡介。由於預約咗四點三,所以唔洗排大隊輪候。
睡房都有參觀,但好似張床好細,唔通福爾摩斯既設定係較細粒?
大偵探既私人物品。
我哋叫幸男係遊客紀念冊上,留下芳名。
雖然唔係真實既文物,但絶對無戲場,每件展品都好像真。
除咗"擬"文物,仲有蠟像演活故事案情。
臨走時趁導賞員招待下一輪既會客廳導覽團,幫兩母子打吓卡。
地面果層就係精品部,英國人鍾意鴨仔到要有福爾摩鴨?
每次行過超市或便利店,都會望吓有咩特別既啤酒。
行行吓竟然有唐餐館,一間叫皇朝,一間叫皇朝會。
行到Adidas專門店,有一邊係球會波衫展。
咁啱見到有相熟服裝店FRENCH CONNECTION,於是入去試著係網站見過既款式。Size一定啱又唔洗俾運費,精明之選~
領隊照原定計劃,去Burger & Lobster用膳。一坐低,當然係揀嘢飲。
Watermelon Iced Tea & Tropic Thunder。
我就揀咗Lobster Martini,我跟侍應生既建議梅花間竹咁飲一口大杯一口細杯,味道非常啱我口味。
我同領隊分半打生蠔,人代蠔搭飛機,一定新鮮過係香港食。
手機自拍,開始習慣薯條當飯食既當地飲食文化。
Classic Whole Lobster, grilled, fries, salad, Holy fu*k butter sauce
Classic Whole Lobster, grilled, fries, salad, lemon and garlic butter sauce
Roll Combo, original lobster roll and original 5 oz burger with fries, and a lemon garlic butter sauce. 
食完飯都未天黑,門口打完咭就去趕附近既商店Closing time。兵分兩路:領隊一人去睇手袋,我陪幸男去睇波衫。
原本係搭鐵路番去Wembley,點知廣播話有事故,所以飛站,係PRESTON ROAD STATION至有得落車。
話就話有免費巴士送乘客番Wembely,但車到去中途就停車,司機話呢度已係尾站。唔少當地人都同司機理論,但領隊就call uber作應對。
5分鐘車程,google map話人行要20分鐘,當然係乖乖課金。我哋上車問Uber司機鐵路局飛站是否常見,回覆係"no"。
PS: NOVOTEL酒店無之前HILTON咁殘舊,只係花灑好唔掂….