2023年8月6日 星期日

英倫親子遊Day 9

今日既行程相當輕鬆,因為景點就係酒店隔離既Wembley Stadium。先落酒店樓下附近擹檔買紀念品,再去買晏晝外賣番上房。
美食車既漢堡包好味過英國老麥,但一芳就同香港飲開既差得遠(localization?)。
領隊邊飲邊望住車站往球場既人群流量,怕人多難入場。其實酒店亦嚴陣以待,地下lobby以鐵馬圍封,由職員守住只夠2個人過既出入口。
幸男展示戰利品,會部都係官方既小企站檔買。
成條Olympic Way都有臨時小食檔或非官方既紀念品小檔。
幸男繼睇港超同J League,今次睇英超社區盾賽事~
有個廿幾歲既阿仙奴球迷主動搵我哋幫手影相,領隊打蛇隨棍上,拜託佢為我哋一家影合照。
天色有啲令人擔心,希望唔好落出雨就好了.....
早啲入場,見fans zone都只係有啤酒美食車,於是都係排隊等入閘好過。
買定炸雞薯條,話晒場波要四點鐘至開始。
兩母子行去最近草地既位置影相。
同時間下,媽媽眼中既幸男,效果好似無損變焦~
父子合照,電單車博物館買既Belstaff外套,啱晒大風既日子。
係咪青春期就係沉迷香口炸物既開始呢?
安頓好倆母子,我就入番去閘口與球場看台之間既室內位置買生啤。球迷係唔可以拎住啤酒進入看台範圍,我唯有一個飲完至落番去會合倆母子。
仲未開場,影番張自拍先。
齊齊舉機,因為球員入場喇~
兩隊各自係半場熱身,睇到幸男個背脊,就知道佢最想見到邊個落場踼。
平時係電視睇英超無咁大場面,原來社區盾係揼本啲。
兩隊正選球員為開波作最後準備。
上半場亙交白卷,換邊後,我哋可以近望曼城攻阿仙奴陣地。
64分鐘,幸男偶像球星換入,之前一直傷患困擾。
除咗De Bruyne,Foden既換入,已令票值回本~
77分鐘,Cole Palmer接應De Bruyne頭頂傳球,由禁區外帶入禁區射入。
以為贏梗,無諗到補時11分鐘由Trossard射中Akanji彈入龍門!!唯有等十二碼........
一睇幸男個樣,就知曼城輸咗......
話晒同愛隊球員一齊緊張過,開心過,點計都係美好回憶,希望有機會再黎溫布萊球場~
散場見有騎警作警備,方便俯瞰人群情勢。
沿途見到警馬既足跡,大家都要步步為營。
人潮管制下既Olympic Way,好似行年宵咁,我哋用咗半個鐘至番至酒店。
晚餐係酒店lobby既餐廳享用,菜色唔太別,感覺係輕食為主。餐廳內坐2隊既球迷,睇黎大家都為咗逃避交通人潮。