2023年8月4日 星期五

英倫親子遊Day 7

朝早係WEMBLEY PARK車站等車,今日既主題係為我而設既NATIONAL MOTORCYCLE MUSEUM。
EUSTON站轉搭Avanti West Coast列車,唔少長途乘客都好似我哋咁離開倫敦。
開車前被領隊吩咐快買早餐上車食,結果都係三文治加果汁。
一個鐘頭十五分鐘既車程,經過當年大佬健留學既地方。
出咗Birmingham International Station都要再轉的士去目的地,上車前問司機大約要幾錢?司機回"你有幾多錢?",我答"應該足夠"。13分鐘車程,大約70蚊港紙。
一落車就見到有隻孔雀行向的士,司機仲係車內搵麵包屑黎餵佢。
門面無咩特別,入到去就有古董電單車既陳設,以及懷舊海報。踏入館內,就係小食部及精品部,另一邊廂既景像,令我感動-MANX TT SUPER BIKE!!
呢架車充滿阿基拉既味道,真係無印象真實世界呢款車既存在。
飲食的確係好大既衝擊,小食店有砌餅,焗薯,包類三文治,熱湯及飲品。晏晝果餐就係咁樣,輕食填肚。
呢個PIZZA刀夠晒騎士風。
除咗襟章,我就睇中咗呢款薄褸,雖然唔係英國製,但總算係英國品牌。埋數時問職員係咪執冧,回覆係另一間(美國)至係。
我同領隊先行一轉,幸男坐定定看行李。
二人自拍,諗起拍拖時同人家去香港電單車節。
呢架1959年既Velocette Venom 500cc,非常得我歡心。
速度錶安置係車燈上,另外仲有個電壓錶,感覺好特別。
銀色油缸撞黑色車身,油缸兩邊仲有膠片俾車手夾油缸用,方便隔熱隔震?
領隊用XPERIA 1幫我補影。
軍用電單車,side car係流動炮台。
空投物資見得多,無諗過電單車都可以。設計呈長形,把手同seat位可以摺疊作收納於保護capsule內。
呢款大包圍,究竟可唔可以轉彎0架呢?睇落似純直路比拼。
職員為展覽品作保養,我諗至少係除塵同防銹。
點會諗到有以前啲人會咁樣揸電單車咁前衛,就算Batpod同TRON都無趴咁前個身,兼雙腳fing到咁後。
第二轉我帶幸男入去作介紹導賞,係咁以叫佢坐低影張相就算,畢竟今日只係得我對電單車有興趣既團員。
為咗同幸男一齊壓彎,我走去一枱銀髮族問有無散銀唱,"因為我想同阿仔分享中學回憶"。
昔日既中學生,而家望住個中二學生玩番同一款街機。
希望幸男可以享受電單車既樂趣,叫幸男訓側啲黎影相,但車身好似無郁過......
臨走同Side Car的士合照,真係辛苦司機要日曬雨淋。
辛苦大家就我搭個幾鐘車去睇電單車古董。
由於未夠鐘搭番倫敦,係車站商場搵地方坐吓兼飲嘢。
咁多日都搵唔到tetley's既踪影,明明上網見TESCO有得online買。
落番去Bond Street,因為領隊受同事所託要再買包包。領隊不解我同幸男點解唔覺凍,我哋一致回覆"無你咁凍囉~"
今晚食唐餐,係皇朝同皇朝會之間,我哋揀咗繁體字餐牌既皇朝會。店內環境唔錯,十足香港既高級(酒店)中菜廳。
中餐點可以淨係開支Still water而無茶呢?問侍仔有無茶嗌,侍仔問我哋幾多個飲。我當然答三位,一向酒樓都係斷人頭計嘛。每位£4.5,呢壼鐵觀音就成$130港紙。我地無飲到要加水,唔知會唔會另收錢呢?
帶我哋入座既中年男侍應,係同我哋講普通話(唔太重捲脷口音),安頓好我哋就忙招待其他客人。當我哋落柯打時,較後生既男侍應幫我哋落單,並同我哋講廣東話,我立即笑住答"嘩,掂呀掂呀~"。
椒鹽鮮魷,£17.8,乎合menu裡starter既份量,但真係好味道既。隔離枱有個非裔男士一人食片皮鴨(齋香酥鴨),但只係包麼麼,無夾京葱同青瓜。
鮮蟹肉小籠包(8件),£26,幸男既至愛。
可以係英國食到有水準既唐餐,大家都好滿足!
肉絲炒麵,£17,都夠鑊氣架,麵條仲要係脆口。
秘制麻辣法國走地雞煲(半隻),£48,我就最鐘意呢味。市道唔好,區內好食既雞煲唔係執笠就係差咗,反而係英倫食到回味既雞煲,唔通係食材先決?
埋單後,就行番去車站搭鐵路番WEMBLEY,中餐加搭鐵路番屋企,滿滿香港既日常感。晚飯前,一齊同領隊睇包包,結果揀咗呢款Made In Spain既手袋。
PS:去Baker Street時係鐵路站見到孤星淚既宣傳廣告,諗起Tammy為朋友手作既實體飛。