2023年8月1日 星期二

英倫親子遊Day 4

朝早係Airbnb住所食過乾糧早餐,就係鄰近既DLR鐵路站等車。
站頭望落有啲似發夢王大冒險既車站。
平日既番工時段,但月台唔算多人。
捕捉列車埋站一刻,好似平時等輕鐵。
DLR係無人駕駛?
落車後,領隊再上網搵合適既地鐵路線,因為我哋遲出門,miss咗原定班次。
地鐵車箱好嘈,因為每卡之間都係開咗氣窗。
座位中間既間距短,唔通車卡窄過香港?
落車再去搵長途巴士站Victoria Coach Station,大家把握上車前既廁所時間。
其實都好趕下,侯車處人頭湧湧,用相機拉近隊前既螢幕至放心無排錯隊。
重拾鴨仔團既感覺,坐個2個鐘有多車程,聽導遊既介紹同吩咐,各團友揸緊時間去景點影相。
呢一個角度,十足案發現場法證紀錄照。
遊客只可以圍住巨石陣作遠攝,好難就到一個人同石共存既視點。
除咗到此一遊團,仲有一個露營過夜睇日出團,可以親眼見證古代文明既偉大-日出金光進入巨石陣。
晏都食唔切,只係小食部買三文治同飲品上車頂肚,再搭大約一個鐘車到Bath。
之前成日聽到話西方落後了,但又見電子支付都好普及喎,唔單只係小食店,連街頭賣藝既都有機可嘟。
Bath既建築充滿羅馬及中世紀既風格。
呢個係重要景點King's and Queen's Baths,英格蘭唯一既溫泉,亦係當地發跡之發源地。
小城內有棵大樹,氣氛尤如童話或RPG game。一團人聽過導遊既講解及集合時間,開始分頭自費午餐時間。
偷影一下領隊。
不概為旅遊城市,四圍都係餐飲舖店。
電單車旅遊團,唔知係day tour定係酒店過夜?
領隊叫幸男用智能電話網上search心儀餐廳,由於要趕時間,我見愈行愈遠集合地點,於是主動提議唔好再行。係當時附近既商戶搵一間就算,結果入咗呢一間。
兩位都好似無咩嘢,而我就有啲不爽,因為時間管理既失誤。
手工啤以安慰煩躁既心情。
Tagliatelle Pollo,我貪佢有雞肉,理應夠飽肚,結果不負所望。
Spaghetti Fruti Di Mare,無諗過幸男會揀呢款有青口既意粉。
Impepata di cozze,一睇就知係人家至愛。一支still water,一杯lemonade,一杯lime & soda,一支手工啤,連同上述主食,共£73.13。味道唔錯,可惜無時間試鮮蠔。
成功達陣係King's and Queen's Baths前集合兼入場,心情一般既我叫咗兩母子先落下層既浸池邊,方便我高抄構圖。無諗過有位女遊客搵我幫手,用佢部電話影相,唔通對孭住相機既人有信心啲(上午係巨石陣已經俾一行年青人委託)?
兩母子邊行邊係展覽館影相,唔怪得我係上層等咗咁耐。
呢個石雕有啲似以前占卜機既款,只係無個張口位跌張卜文落嚟。
現代人同古代石雕面譜合照。
母親既視角,借埋副太陽鏡作道具。
幸男之視點,上層既我應該係行緊落去會合兩母子。
呢張就係守候多時既高抄照,泉水已經不再潔淨,所以無叫佢哋扮潑水。
補多張低炒就入去睇埋剩低既展覽,了解浴場既結構及運作。
尚未到大巴集合時間,所以係附近再行吓。店舖之多,真係可以當去渡假村留一日一夜
之前都怕英國多落雨,好在今日都算藍天白雲。
呢隻海鷗完全唔怕人,幸男行到咁近都毫無戒心。
風光如畫,十足以前電視旅遊團既廣告。
有得坐觀光船,不過隻船唔會落樓梯0架嘛?
幸男已同領隊並頭咁高,希望佢可以見多識廣,唔好咁宅。
臨上車前望過教堂,可惜是日不作公眾參觀。
熬兩個鐘巴士(酒壺既whisky都飲晒),再地鐵駁DLR,番到Greenwich已經八點幾。見呢間餐廳未閂,於是入去幫襯(其實尋日行過己望定幾點閂)。當作花樽既Grand Cru Classe,咁啱我都有飲過。
餐廳外邊鐵皮頂既部份以pizza為主打。
Pizza味道唔錯,幸男一個人就食唔晒,我同領隊幫手都有剩。
熟食同飲品就要係室內既餐廳落柯打。
侍應見我哋係遊客,問我哋邊度嚟同講乜話,我哋答Hong Kong,Cantonese 。
領隊揀咗鱸魚,成功廻避FISH N CHIPS。
我就揀食牛扒薯條,其實三樣嘢都係share嚟食,大家每樣食啲。