2007年4月28日 星期六

結集!十二黃金聖衣!!

朝早十一點起咗身,係櫃頂攞埋盒雙子座黃金聖衣超合金黎砌.其實買咗咁耐都未拆開過黎睇,因為之前係舊屋都無位display出黎,所以有好幾盒係無拆開出黎真正望吓同砌出黎.之前剛搬新居時就砌咗雙魚,射手,金牛,而家就係last壓軸既雙子座!!(係動畫聖矢冥界篇,結集十二件黃金聖衣黎打爆"嘆息之牆"時,雙子座都係最後一件到達既黃金聖衣黎o架~)

原來盒裡面有多個人形素體,用黎著教皇件"披",開頭仲以為著得黃金聖衣黎就著唔到教皇袍添.教皇頸上既掛飾好"拱",做唔到貼服既感覺,可能係用魚絲黎穿既關係.突然靈機一動,入房用縫紉用既線黎拉住頸飾,線頭收藏係腰帶,成功製造出頸飾貼服既感覺.


嘩,砌好晒幾莊觀~當十二件黃金聖衣結集時,就等如太陽既力量,威力之大,足可以打破分隔人神既"嘆息之牆"~感動~~~~~~~~~經典場面,此刻無價~等我搜尋吓啲透明膠品黎架起大後方既教皇先~

點幾鐘,開始煮晏仔食.台灣女生負責煮河粉,我就負責炸雞寶,呢次係我第一次炸野食~係人家既指導吓,既無炸燶,中間又無生RR.嘻~人家仲讚我炸得幾好~

食完晏,同人家係客廳睇cyber formula zero 第三至八集.本來諗住睇住一半先,點知人家話想睇埋個ending.本人對呢套動畫有情義結,一黎故事吸引,二黎tv板同ova板係我中學讀書既時代.double  one同zero係大佬健係响葵芳商場租laser碟(成個pizza咁又個隻)黎睇同錄落帶,得閒又攞出黎番睇.saga就係我同主機係市中心newtype租.

大約五左右,我同人家騎羊去伯母家,睇吓裝修成點.原來伯母為咗等裝修師傅,連晏都未食,於是督促伯母叫外賣同食飯,又幫伯母問工程事宜.之後得知今晚都係無得用厠所同沖涼,厨房sink盆最好禮拜至用.

我同人家六點幾至騎羊去市中心買餸,而伯母就繼續留守等師傅鋪瓷磚,等師傅收工,收拾吓場地就過黎過夜.

今晚既菜單係"牛油香煎比目魚扒","沙嗲牛肉白菜仔","紫菜豆腐湯".先係惠康買"紫菜豆腐湯"既材料,牛肉絲,白菜同沙嗲醬,跟住係吉之島超級市場買比目魚扒同牛油塊.由於週末兼太晏,好鬼多人買野,要排長龍,要成七點半至起程騎羊番屋企.

人家負責搞煲湯,我就煮比目魚扒同兜沙嗲牛肉白菜仔(落沙嗲醬炒時,好鬼大煙同攻鼻).等飯熟至開始煮餸,搞到九點至開飯.太肚餓,掛住食飯,唔記得錄明珠台既italian job.........當時巳經係十點半..........

伯母黎到時,已經十點,試過沙嗲炒白菜,都話好食,不過牛肉就炒得老咗啲...有待改進..魚扒都無話唔熟,兩味餸都係多得人家既醃制調味,先至可以煮得好食~