2007年4月27日 星期五

觸及龍既逆鱗!!!!


十一點幾,食過人台灣女生既愛心百搭早餐(真係好似公司canteen既陣勢),洗埋碟,meme momo,兩點鐘同人家騎羊去碼頭既大新銀行交做美國visa既錢.跟住收到ikea既電話話15:30送cd架黎(弊,唔記得今日送貨...)


搞掂手續,騎羊去公司人力資源部攞埋少少文件.15:15到達,我叫人家上office攞,我就係樓下睇住羊仔,你知啦,沙塵滾滾,地盆多車出入,都係睇住好啲,唔知rehab building幾時完工呢?


騎羊番到屋企門口,都只係15:30.電話無miss call,即係送貨都未黎.無幾耐收到電話,話係天水圍出發黎,唔洗半個鐘就到.師傅好快砌好個架就走人,我同人家吸吓啲塵收拾吓,就騎羊去深井食下午茶.

五點未夠我地就到,見排骨位滿,於是泊咗係排骨位上面行人路,靠住標貼第幾類危險物品既倉仔.我地入咗去皇后,人家叫餐時,哥仔話可以轉什果冰,但我話個餐牌寫明d餐係西多士配紅豆冰,唔可轉其他飲品.跟住哥仔忍住笑咁講"其實我地無晒紅豆冰..."我同人家即時笑出黎.人家話佢叫既西多士幾脆口,但我既燒牛肉三文治,唔知點解啲牛肉係凍既.....好在叫咗烘底.食野時接到契細佬既電話,同佢講吓近況,又得知佢去睇醫生黎,星期一都要覆診.埋單時,撞正職工用膳時間~

食完野,行番去攞羊時,見泊羊位置有所轉變,原本羊仔停泊既位置,變咗係一架石油氣車,仲有人係度上落貨.再望吓愛羊係邊,原來係俾人移前同轉咗個右彎,好貼排骨位既電單車尾.我好嬲,有無搞錯,我落晒布目同碟鎖,你鑑粗推我架車黎吞位?布冚鎖食實咗係前呔同地面之間.最怕係個碟鎖跟住個前輪轉時,撞到個鮑魚!!拆開布冚睇,當時碟鎖位置已經唔係當初既位置,好近鮑魚,真係唔知有無撞過.左邊側鏡俾推到歪晒.

上前幾個石油氣車既外籍工人理論,仲好串咁答我成條村都知呢個位上落貨,又話阻住佢架車入位做野,所以就推開,仲話架車無問題.我好慶咁同佢講,架車落晒鎖唔可以鑑粗推,點知佢毫無悔意,話係咁架啦,有咩同佢大佬講.我立即問佢大佬係邊,佢指住食店後面既村屋話係合光行.

怒氣沖沖既我,拎住個布冚鎖,拖住人家去鋪頭理論.店內有兩個女人,一個後生啲,一個中年,仲有一個叔父.我同坐枱既後生女講出事情,話事人打電話叫個外籍工人黎詢問.個工人認有郁過我架車,但都係唔覺得有問題,仲話你試過著到車咪得囉,唔願負責,仲大我叫我去報警.人家都有出聲理論,我話咪報警搞大佢囉,再好大聲咁鬧佢,"係咪我架車有咩事剎唔到車炒咗死埋你負責呀!"

我同話事人要求寫個字話會負責呢件事,我要去原廠驗車,有事既話就要佢地俾,但後生女話只係作口頭承諾,俾張咭片過我,話個叔父做證.佢地話我唔應該泊架車上去,我都承認係,但最多你咪報警黎抄我架車,再call上台問資料再call番我囉,但唔係咁樣亂黎.佢地仲話呢條村所有位都係姓X既,係俾姓X既擺車.有無咁唔講道理架?人地渣車黎食飯,都係帶旺你條村,俾錢你地賺咋,你咁惡,咁盞趕客啫.臨走時至撞到真正老闆(中年男人),起初佢都話我地唔著在先,推開無問題,但後黎好似係中年女士講係工人鑑粗黎,老闆至話咪照佢地咁做囉.

係路邊試過羊仔前brake,心理上點都覺得唔妥,但又dup到,點都係行一轉至知有無問題同前叉有無漏油.沿下路入回程,雖然有日落鹹蛋黃,但真係無咩心情去欣賞.

平安番到屋企,望過羊仔應該無新花痕,再攞士巴拿扭番正個側鏡,心情好差好差,覺得個班人好亂黎.

七點鐘同人家出門搭輕鐵去兆康會伯母,再一齊行去和生食飯.由於太慶,叫咗支asashi黎降溫,人家叫咗支jolly shandy.餸就叫咗泰式辣鳳爪,燒豬頸肉,粟米魚肚羮,腐孔通菜.

食飽飽,就截的士番屋企,伯母屋企裝修無水用又亂糟糟,所以黎借宿一宵.
PS:竟然咁樣對我既愛羊,太過份了!初步懷疑,壞人見羊仔軚向被鎖向左,不能轉右彎,於是抬起前轆,以後轆單輪推行向右轉,再放低羊仔....