2007年4月9日 星期一

night前心靈小休

番完個早更,騎羊去市中心秋田食晏.見陽光普照,心血來潮,想去海灘散吓心,於是騎羊去黃金海岸行吓.自己都發覺繃緊既心情,令脾氣都大咗啲,少咗啲包容....
今日係公眾假期,停車場擠滿等位既私家車,好在電單車位就仲有吉位.泊好羊仔,行去沙灘途中見到有富豪雪糕車,當然上前買個云尼拿軟雪糕至落沙灘啦
陽光,海灘,雪糕係一大絶配~

雖然係有太陽同暖咗,但大家都只係係沙灘上玩,晒太陽,傾吓計,只係見到一個阿伯係游緊水.今日收到老豆既電話,得知老媽仲係ill treat緊老豆,同埋無意收補關係,真係好不是味兒...無法子,我最細,講句說話都無人理,咩都係我處理得唔好,我永遠係壞人.....
搬咗出黎,的確係煩少咗好多屋企嘈吵,但多多少少都形響咗我對家既信任.番工就要小心麻煩既客人,找碴子既公司員工(部門內外都有),好在都有啲義字行頭既兄弟,"好相與"既同學同friend底既同事分擔吓.講到家人,除咗老豆,就只係台灣女生係唯一同我距離近又俾到可信既感覺.

行行吓,見到有對外籍新人係度影婚紗相,令放鬆既心情,增添一點甜意.數數吓,我都仲有兩個禮拜就去影相,兩個月左右就過關島~應該向前望,由自己建立既家開始,營運一個溫暖同包容既家~

好耐無黎沙灘,海風,浪聲,陽光,藍天,笑臉,小朋友,海景的確令人心曠神怡.以前睇過本書,話海洋係生命之源,人類都係唔例多,所以當人走到海灘會特別開心,平日沖涼時會有放鬆既感覺,因為有水既存在.唔通係真既?


三點多啲,行番去攞車時,見到一架私家車泊咗係排骨位度,真係有啲過份.後來有架電單車想泊位時係咁"bit",好在私家車司機咁啱番到黎準備開車走,如果唔係,佢都只係係泊係我隔離個吉位.個鐵騎仲發牢騷咁講話"我地受盡風吹雨打,連呢少少既著數都要攞埋我地?"
騎羊番屋企,沖個涼,雖然有啲狗吠聲,但都訓到兩個半鐘,起身都無四肢酸痛火熱,唔通沙灘一行咁駛得??