2007年4月26日 星期四

觀禮,揀婚紗,睇戲


朝早十一點去到市中心婚姻註冊處,同一眾兄弟(percy,德輝,子健),朋友同事一齊參加觀禮.新郎哥有啲緊張,埋位等宣誓時有抺汗摸面既小動作~簡單而莊嚴既儀式完成後,大家都繼續影相,仲落埋去廣場既花甫再影添.新郎哥叫晒我地觀禮人仕一齊去隔離明星飲茶食啲野,認真客氣~


食完野,德輝,percy陪我去高登攞con(竟然今日至有....)兼篏埋對鏡片去個框度,跟住就分道揚鑣.本來諗住去搭巴士,點知大塞車,我仲係巴士站見到仇姑娘係巴士上層,我諗佢應該係趕番晏.

走去搭輕鐵,落咗車行緊番屋企時,收到台灣女生既電話.人家話得佢一個人試妝,好似好慘咁,於是我係屋企洗個臉,攞埋人家既眼鏡(怕夜啲人家會眼攰同唔舒服),提早出門去會人家.

三點半出到尖沙咀,其實人家已經試完妝,只係地鐵站等人家一齊過中環揀關島既婚紗.係中環站等埋人家兩位朋友仔,就一齊行上office.(約咗四點半appt)

人家試咗好幾件自選婚紗,之後再試姐仔介紹既新款,最後揀咗呢條吊帶兼紙碟裙腳款,Brenda,Rita同我都一致通過
.賣吓關子先,遲啲睇相簿就知成條裙係點
我地搭地鐵落去旺角朗豪坊既元氣,會埋人家另一個朋友仔Iris一齊食晚飯,好耐無食過啦,燉蛋,劍魚腩依然好食,但相比其他新店既手握壽司真係遜色少少,不過都仲有好多人排隊既.


食完飯,我同人家行去信和攞番之前訂咗既雞脾咕o臣,人家鍾意食雞脾,包裝label上既公仔都好得意~跟住就趕番去朗豪坊既UA同大隊一齊睇20:10既"十分愛".小本制作,無咩驚喜,搞笑位唔太多,著重"掩眼法"-人好多時俾其他人既包裝欺騙而做錯選擇.