2007年4月4日 星期三

奔波的波波


今朝起身,打電話去沙田宜家問個茶几係咪已經係有得換,confirm好就抽住個爛貨行出去搭小巴出市心.食個老麥餐,搭263出沙田.係沙田見到display緊個張梳至係最後一張,睇黎我屋企個張真係倉底剩貨~

急急地,行去隔離既厠所,咦?點解厠格有皂液既?唔通錯女厠,係M巾膠袋dispenser至真??


睇真啲,而來係厠所版既消毒液,有埋指示圖添,真係少出省城....去到宜家既客務部,同阿姐講話黎換過個茶几.點知個阿姐好似只係想換爛既架俾我,唔係成盒換.我同佢講話hotline話已係上水換個全新既黎沙田分店等我黎換,唔係只係換爛架.後黎有個哥仔出黎,又check吓電腦,先至攞過盒新既俾我,仲叫我係包裝枱開黎睇吓有無問題至攞走.拆開睇過後,無穿無爛,包番好就去搭巴士入番屯門,一來一回成三個鐘,番到屋企都已經係兩點幾,台灣女生仲訓緊覺

係客廳砌好個茶几,坐咗陣,人家至醒.同人家食少少野,就搭輕鐵去元朗田中食晚飯~


途經一間租褂既店舖,見橱窗有好多對車頭公仔,但配對真係有啲離譜.好似小新同自己既阿妹結婚,松鼠兄弟其中一人反串著緍紗,仲有未有入鏡既大口仔一人分演兩角,一個著禮服,一個著緍紗


六點兩個字去到田中,由於時間尚早,所以唔洗等位就可以入座~兩舊水有找,一粒飯都無食過,全部都係刺身,仲有一個什錦天婦羅.坐我地隔離既既一對中年男女好似唔太鍾意四十五分鐘既入座時間限制,好明顯佢地係第一次黎又未試過晏黎等位,如果唔係佢地應該好明白四十五分鐘係需要,以及係對等候人客既保障~

搭西鐵前,係相熟影音店見到濱崎步best2既cd連dvd box set.一套兩set,各一百零六蚊,雖然有啲肉赤,但見有dvd MV都扺丫,人家話可能收山在即,此情不可再,於是就成交~
去到市中心,諗住買番隻鑊,但已無貨,加上同品牌既其他型號又無特價(要四舊幾水).係文具部,人家帶我睇一本之前睇中左既日式結婚相簿,都幾ok,粉紅色.好在叫人家買咗先,因為得番dislpay一本咋.

係cashier見到大減價宣傳單張話有軍曹轉眼公仔賣百三蚊(之前最平都要成兩舊幾水),於是係玩具部搵咗好耐,以為賣晒,原來係係上落電梯口既攤位.人家話得擺字,好以有啲嘥.但後黎細問下,又表示真係幾得意,於是行去搭巴士時,順路兜去買~





百零蚊,當係擺設都抵呀,更何況真係跳樓價?今日係兒童節嘛,大家都買少少野黎開心吓啦~