2007年4月11日 星期三

九龍塘trip

今日同台灣女生去九塘既法國緍紗揀衫,人家既同學仔trace都一齊黎幫吓眼.約trace13:45係地鐵站等,但我地都遲咗少少.大約兩點幾至去到法國婚紗(比原先約好既兩點晏咗少少)
睇咗一大叠clear book sample,一輪試衫,人家揀咗1件晚裝,2件緍紗(另外1件上船),而我就揀咗2套西裝.係我試衫既同時另一邊有一個男子又係試衫,佢著住同我一樣既恤衫,但佢就打出條士啤呔,仲係咁叫"嘩,唔掂呀,爆褲呀"
好在我仲保得住條腰啫~職員姐姐仔好好笑容同心機黎介紹每一件衫,仲俾唔少建議添由於我同人家都揀咗啲要補錢既款,買埋個花球套餐,俾埋尾數,咁又完成咗一條數.

17:30至走人,行到又一城有啲肚餓,因為晏晝只係食咗少少乾糧.六點未夠,係水牌見有板前壽司,於是行去睇叿有無排長龍.原來無咩人排,我地都只係要等幾張枱,前後唔洗三個字既時間就可以入坐.之前係旺角成日都係太多人,搞到無得食,今次卒之都可以品嚐吓啦

叫咗個老虎蝦壽司,係就係幾特別同大隻,但始終係熟既,點都係唔及生"勾勾"既鮮味~

相熟既甜蝦亦都比一般既壽司店大件,一客只係得一件咋.另外,燉蛋麻麻地,鹹得滯,點都好似係元氣既好食啲,不過元氣好耐都無賣廣告,加上新晉既壽司店都係以手握黎做招來,真係有啲擔心佢既前景,加上市中心遲遲都未開番間新店....


食飽飽,行吓睇吓有無白色皮鞋或波鞋買,用黎影相著.睇咗幾間,都係le sauda既皮波鞋款啱心水.由於有啲貴(九折咗都要七舊幾水),於是行去franfran搵吓杯兼且諗真啲先.

原本想買既啤酒杯揀唔到(要容納到430ml既罐裝tetley's之容量),但見呢隻airline做gimmick既杯幾靚,加上佢係我地遲啲去關島唯一既航空公司,於是買咗落黎.
臨尾人家見到有玻璃兜同假花賣,靈機一動想點綴吓個食飯枱,於是拎埋去cashier,番屋企放好水,砌好咗就係咁既樣,都幾好丫~

買完野,諗諗吓又覺得白色鞋都幾難買,加上就算金都有得賣,都要差唔夠三舊水,仲要唔知舒唔舒服,最怕係老老套套咁.仲有兩個星期就要著,而且去關島都可以著丫,於是行番去le sauda試吓.著落幾舒服,但人家話唔肯定襯白色褲好唔好睇.我提意用今日帶去試禮服既白恤衫黎襯吓,跟住就用隻長衫袖放係腳面黎模擬著白色褲襯唔襯對白色皮波鞋.人家話ok,我照鏡都覺得幾好,雖然係有啲黑色線,但整體都係幾靚同young啲,結果當然係成交啦~
搭番地鐵去旺角轉巴士,但唔記得去朗豪坊買埋條頸項,唯有下次出開黎至買啦.今日係豐收既一天~