2007年4月22日 星期日

一雙一對行街街

訓得晏,起身同台灣女生食過cp雲吞,就換衫動身出旺角,目的係買禮物同約雞脾食飯,順道出黎行吓~

四點幾至出到旺角,一落車就好肚餓,去咗拮魚蛋同食燒魷魚鬚.咁啱食魚蛋時係對住城城既宣傳海報,搞到好似係餵城城食魚蛋咁.

跟住我地行去兆萬搵目標master piece麥加登,但間間都話賣晒,連之前我買個隻星星叫都賣晒,一下子咩都賣晒?見到有影月既頭像賣,但要兩舊水,諗諗吓都係唔買.

萬念俱灰咁離開商場,係兆萬樓下見到有間冬甩店,於是貪新鮮排隊買咗個黎食.起初諗住要焦糖脆米,但後來見有紐約芝士冬甩,於是轉軚~

夾心系列$12隻,芝士味唔夠多,中間夾心cream味較重,但都好食既.係信和"宇宙船"見到有得賣麥加登,但炒貴咗成兩舊水(不住我同大佬健以前叫佢做"賊船")....行番出黎諗咗好耐都係覺得無咩邊樣好得過佢黎做禮物,人家都話靚,於是番轉頭買咗落黎.


我地行去奧海城搵雞脾食飯,送上牛一禮物,同雞俾形既手枕(晾起隻手用mouse),就去咗別府食晚飯.食食吓傑傑都過埋黎送野俾雞脾(順便買貓用品),跟住就出去同阿嫂搵地方食野.點知食食吓見佢地都入埋黎係另一張枱食野.

食完飯,雞脾同我地行去旺角,佢去買麵包俾脾嫂,我同人家就去信和買機動警察既dvd.台版都要$190,對番台幣定價,貴咗四十幾蚊...但之前行過好多間都係無得賣,可能太舊既關係吧.番到屋企試播時,見個menu又幾靚,唔似cyber formula咁雞,而且background音樂係完整一首,唔係播卅秒就repeat個隻,有誠意~睇黎除咗人家外,台版都仲有其他好嘢執.