2007年4月13日 星期五

區內活動(後記)

<以下內容,實為昨日放假既事情,敬請留意>
訓醒覺,食少少野,十一點鐘左右就騎羊番入村執多幾件玩具.meme momo,成十二點幾至番到屋企.
入到屋,立即著手將新運到既幪面超人玩具,安放係display櫃裡.由於空間有限,所以要諗過度過.幾經難苦
(好多次既fall同合唔埋玻璃門),卒之擺好rider陣.數係黎,都係faiz系列比較多,其次就係kuga~ 台灣女生話係前排既kaiza,faiz,delta三位拎住個既幪面超人,好似係班馬線等過馬路既上班一族.

晏晝叮番熱尋晚食剩既外賣pizza,可以足不出戶.兩點鐘,換好工衣,就動手抺羊打腊.屋外有水喉真係方便,不過都有出出入入咁攞其他"架生".由頭抺到尾,連踏板位都用擦清理得乾乾淨淨,但成五點半至收到工.係抺羊期間,人家好他條咁係客廳攤係sofa,邊睇雜誌,關島旅行書,邊播住滨崎步既mv DVD.人家跟住就著手抺地(辛苦晒~). 
咁辛苦抺好愛羊,硬係要行吓街街啦.六點幾,騎羊去市中心還dvd碟,再去置樂相熟商場買咗個人$185既display膠箱黎收容無家可歸既高逹,本人覺得有啲貴.....

六點幾,應人家想燒野食之求,騎羊去黃金海岸bbq場.羊仔泊係排骨位,行十分鐘左右就到商場.個燒烤場係一樓,望正游艇會.每位$68,任飲任食(一渣渣既vita汽水,同全場野食),但係額外既炭,調味料如牛油,蒜蓉,酒水等就要加錢.我地燒燒吓見人地有個網,可以鋪啲野係上面燒,好爽咁,但要加$5.我諗咗一陣(因為覺得係明屈),人家話"加啦~",於是就加快咗燒烤既程序,好似開咗條生產線咁~
雖然係平日,但都只係坐剩一兩枱,我地隔離仲係一枱聯合國,好多唔同國藉既西人坐埋一齊飲酒燒烤,有男有女,廿幾歲左右.其他枱都係一家人或一pair黎燒,我地見到有一個男人企係度燒野食時,女伴企係佢背後攬住"艾"住咁,人家話佢sweet,我就覺得"洗唔洗咁痴纏呀?"
食材都係大路野,但粟米就無包鍚紙無搽牛油(牛油要你另外加錢買......),赤裸裸咁燒當然係無咁好食.蕃薯就有用鍚紙包好,而且又幾甜吓,size適中,一個蕃薯切成幾餅,快熟啲又唔洗食唔晒咁嘥肉類食品都醃得幾好,無話好似小欖個啲樣樣野都醃到一樣味.

最特別既就係有蟹仔燒,雖然細細隻,但都有膏有肉,仲有調味鹽供應,灑係蟹上面黎燒,食係上黎惹味啲.我同人家食過都話好味,於是我係密住出去攞,每次四隻咁,成晚我地都食咗有打半蟹仔,嘻~


十一點左右食飽飽,行去白海豚廣場當散步,坐咗陣,十一點半就騎羊番屋企.
PS:其實之前都同屯宿兄弟黎過呢度燒野食,只不過因為屋企事好唔開心,只係同大家吐苦水同聽意見,無咩點燒野食,今次先至可以好好咁享受吓.