2007年4月20日 星期五

小型放縱(後記)

<以下內容,實為昨日既事情,敬請留意>
番完個早更,騎羊去市中心還碟.還完碟至記得要配con,跟住行番去路邊"吞"羊埋相熟位置落布冚碟鎖.行過精美,望吓cyber formula dvd幾錢,因為上次係又一城既cd店見到要$180.咦?平啲喎,$138,$168,仲要係11,zero,saga,sin都齊,但都係諗清楚先~

係秋田食完單身漢餐後,行去附近既眼鏡88配con.見人頭湧湧,於是行入去隔離無人問津既高登.驗眼房張櫈係電動升高降底,陳設都幾企理,無話亂糟糟.出房試con時只得johnson俾我試.我問"mug唔係仲有隻ciba(可愛教主賣廣告隻~)可以配咩?"視光師哥仔話ciba個lens窄啲,而我個角膜又比較平闊,所以會唔適合,戴咗都會好難除同辛苦.佢仲話我之前帶個款博士倫都係唔啱我角膜孤度,所以會有就甩就甩同易攰既感覺(呀,全中呀~~~
).哥仔仲俾我試有散光既con,話做緊promotion,可以用手機send sms去johnson,收番個code,就可以平$100,以無散光lens價錢攞走有散光lens,抵玩~哥仔話要星三至黎攞貨,但我話想星期三去照結婚相時用,佢跟就話urgent攞就星期二兩點後call我去攞.


搞掂晒就行去置樂睇吓dvd rw既價錢,見無咩選擇,睇完就走人.係parklane漫畫店租"魔法小金毛加旋"同"蒼天之拳"(太耐無去,差啲連會員冧巴都唔記得),仲順手買埋本星矢G添.

行去吉之島電腦部睇吓dvd rw,再落精美買埋cyber formula dvd.我只係買咗zero,saga同sin,一黎銀根短缺,二黎11太舊同色水畫功無咁靚,買dvd有啲嘥. 行埋去best瞄吓,最終都係上番吉之島電腦部買tdk dvd rw 1pack10隻,跟住就騎羊番屋企.

試吓cyber formula啲碟,都無花又read到,不過制作有的"那西"個menu真係好"雞".跟住就試吓用dvdrw碟黎錄電視,又試埋預校錄影.Andrew約我八點係大排檔食飯,我七點九就出門去截小巴.
我地都係例牌一人一隻燒乳鴿,再分一個雞煲.哥仔介紹放烏冬落雞煲好X正,我地試過又真係幾好味,烏冬索晒雞煲既湯汁~哥仔又介紹窩蛋綠豆沙,話係有個客問佢地攞個生蛋打落佢地送既糖水,見幾過癮,所以推介其他客,仲話好"補"添~我地婉拒咗,一黎太飽,二黎我答個哥仔"今晚無對象"...

由於食得太晏,所以無返公司接台灣女生,要人家自行搭的士番屋企添....臨走時,應人家所求,去咗盈記買楊枝金露,芝士春巻同穌炸魷魚鬚.搭小巴,十點半就返到屋企,再同人家食宵夜餐..

今日又食咗好多野又買咗好多野,真係有啲"奀"~