2007年4月25日 星期三

婚沙攝影日


放假都要六點起身,因為今日要去影婚沙相.梳洗完之後,又跌又戴咁,用咗三個字時間上con,共用咗四隻(唔知解有一隻戴咗上去都好似無度數,睇野矇咁).七點鐘,一袋二袋咁同台灣女生出門,搭的士去兆康西鐵站,到美孚出站食麥當勞早餐,為辛勞既一日打底.

搭地鐵去到九龍塘站已經係八點半,比約定既08:15遲少少.由於影樓係係另一邊,所以我地拎住釘係張單上既地圖搵,點知兜錯路,成八點十至摸到門口,原來只係上次去揀衫既店鋪斜對面,職員仲係咁打我地手提,但我地一袋二袋咁無手攞電話接.
locker訂金$20,但無細紙,所以俾咗一舊水.食完個早餐,好肚痛,幫襯完w.c.出黎時,人家已經去換衫化妝,我就俾個姐姐仔帶去試衫.黑白兩套都有著俾人家睇,都話ok~跟住俾人捉去上妝,咁大個仔第一次撻啲粉落塊面度.執埋啲野入個婚紗公司既手抽大袋裡,坐住兼訓住黎等人家set頭.今日既攝影師叫patrick,助手係後生新潮男仔阿安,補妝及褓姆係peg姐.

九點幾十點至出車去西頁,我地拍攝地點係白沙.今日無好似尋日咁倒水落雨,但天陰涼涼地咁啦.落碼頭之前,係郊野公園影咗陣相,人家話咁都唔洗特意去台灣影相都有咁上下feel丫.坐快艇去上遊艇,感覺幾好.我地先係外邊影相,欄杆,船頭,掌舵位...最後先係船艙內影.係至白沙前,我要去換casual wear,出黎繼續小休.patrick話試吓我同人家呢對新人,問我想著重外影多啲,定係廠景多啲,我停一停,諗一諗至答外景,好在係同人家既答案一樣,如果唔係就又糗又影響心情.係遊艇上飲過暖水,食過曲奇,peg姐都幾細心.

坐快艇上島,有好多隻野狗係度.人家驚到震,但佢地見我地行過去就走到另一邊避.安仔話佢地成日都係附近幾個島出沒,游渡海泳~我地係石灘陣同沙灘影相,又坐又抱又孭又踼水(仲俾patrick話我地無力,踢唔出水,要ng).有道具太陽傘,木枱,木椅營造氣氛添.其實影相時間唔中都有啲毛毛雨,,坐快艇上遊艇執埋啲野,著番對鞋,又上番快艇去碼頭.一上車就落大雨,好彩~
係車程中,Peg姐幫我地叫外賣飯盒,(早知唔帶咁多麵包做乾糧啦..)坐咗幾個字車就番到影樓(兩點幾).一落車就見到送外賣既伯伯同佢既單車已經係門口守侯,問我係咪x生.人家儍奸奸咁問我,點解阿伯識我,我唯有答佢係送外賣......

人家叫咗佢既至愛,黑椒汁炸雞脾飯,配凍檸茶~(隻脾係原隻上,入係另一個袋裡,無俾黑椒汁浸住)


我當然係叫咗麻甩佬之選,中式牛柳飯+凍奶茶.全數都係$52,係省城算相宜,味道又好食



食飽飽,我去換番禮服,人家換衫同set頭.跟住就去影園林影,唔知點解係個大閘度都要影好幾張相,又開又關,又"艾"又企.園林之後就係廠景,由於兩個影樓都有廠影,所以要兩邊走,但好在都有七人車黎接送,唔洗自己行.唔知點解,廠景幾殘吓,地板爛,吊燈有下墜情況,電線外露...入牆插穌又係電線外露,脫離母體....其他佈置都係幾舊吓......較為吸引既都只係last既鋼琴同水池景.
近七點至影完,換埋衫,落埋妝,要成七點幾至走人.姐仔話星期一有得睇相,但我要番早番夜,於是暫定星期二,等人家問到更期至再confirm.

抽住一袋二袋咁行去又一城,八點多啲係板前等飛,要等六十幾個冧巴,坐住係對開既溜冰場觀望台,打住nds,食住百力滋黎等咗近一個鐘至可以入座.

係巴士度係咁訓,十一點幾至番到屋企,好攰~希望啲相唔會太唔好睇啦,始終我都係笑得唔好睇....
ps:影相時要攝影師係咁叫我笑得假啲至笑得出...