2006年8月11日 星期五

特價日

本來諗住今晚只係會享用呢個特價火煱(紅橋,大戶人家-兩個人叫咗成十碟野+$10三枝細啤酒,埋單都係$130),但點知晚飯前仲好其他特價項目等緊我同台灣女生.


雖然今日係放假,但我都八點左右醒咗,由於屋企無乾糧食,所以搭小巴返工作地既停車場攞返隻羊仔,再去建生買麵包,再係ok幫老豆買大腳板雪條.

返到屋企食完野,打吓日記,又騎羊出門去市中心晒番之前老媽新鋪喬遷既相,再返屋企換過件衫,搭小巴出市中心會台灣女生食晏同開始我地既特價日.

我地搭263巴士去沙田,其實今日主要目的係睇下有無心水背囊,同買襪(舊一代黑襪已變成灰襪).背囊就睇唔啱,但之前睇啱既一對new balance跑鞋就咁啱有八折特價.睇均其他鋪頭都係八五折,所以係去番馬拉松買,惠顧滿$600,仲攞埋張八五折咭添(各路好友要買野請出聲,定當仗義)

之後又行西田,無印,city cuper,買埋特價襪(好搶手,好多師奶同女仕們幫自己既細路同男人買),同幾樣濕碎野.係ice fire度問過自動縮骨遮既貨源,sale哥哥話全線售罄,下年請早..

我同人家跟人龍上263返歸時,無留意有一級壆位,只顧望住前面個人既背脊黎行,結果一齊air walk同兩吋高free fall.好耐都無試過大家都係放假咁出街,好多時係返完早更出,因為攰而無咁好心機行.放假同放工出街既心情真係好唔同o家.


打邊爐時,人家話叫啤酒飲,斟下斟下,飲咗一細枝唔夠,人家已經面紅晒,而我就飲咗兩細支同人家杯裡面少少(杜絕有人唔聽話會再飲).食飽飽,再慢慢行返去人家屋企當飯後散步,一齊放假真係好.