2006年8月22日 星期二

做定運動,食高熱量餐x2

朝早起身食少少野,就動身騎羊去泳池游水,由於遲咗出門要趕住走,所以只係九次來回.

咁趕去邊?趕住兜去建生某一樹底下等台灣女生電話買麥記外買,同接人家囉.人家今日同我都係返晏,但十二點左右要同前老細傾SDR.我預番咁上下時間游完水,等人家搞掂走人時俾個電話我,就入去買熱乎乎既薯條同香口既双層芝士漢堡(我就仲有多個蘋果批添)~再返公司接人家上羊,去我屋企食外賣午餐.


好在揀咗係樹蔭下等咋,都等咗四個幾字時間.我坐係愛羊上邊打短訊,同幫羊仔影吓相.我仲有時間諗定如果俾阿sir"逗"個陣時,應該答"我有啲唔舒服有啲暈,所以停隻羊係行人路樹底坐住黎抖下,我抖多陣就走架啦" @_@"

大佬健繼續"食老虎"係屋企打機(dead rising),我就同人家係廳度開餐.大佬健有得睇,無得食,哈哈,最多下次得我同佢係屋企時,我出羊去建生買麥記外賣返黎一齊食囉~食完野坐多陣,我同人家就騎羊返工lu.

晏晝返工都係例牌咁忙,無得tea,工序一浪接一浪,係到食飯時間至可以抖吓.我同emily都無食飯,只係一人一杯$3特價紅豆冰,因為放工後要去市中心明星同大姐打邊爈.
大力踼完波,就返黎公司樓下等埋滔滔,emily同我一齊打的去市中心.今晚大vicky,漢仔都有黎,大豆呢個鐵膽當然係度啦,德輝就被臨時懲召,湊夠十個人.

大姐都係咁好中氣,無咩憔悴咗,麥生依舊生鬼.前輩們傾佢地既苦水,身為後輩既我地零星咁講下自己啲野同八卦野.咁耐無見,聚下舊都好既.火煱係任食,但選擇就無大戶人家咁多,人地有生蝦,包心丸,芝士腸.....不過呢都搭車就方便好多既.


朝早游完水,又返完工,又飲埋啤酒,搭輕鐵時已經眼dupdup,今晚應該會好好訓


ps:係泳池攞咗份手信俾人家,係麥兜既泳池守則書仔,幾得意~