2006年8月15日 星期二

久違了的豐富住家飯

自從老媽搞搬鋪,周太好耐都無試過下廚煮咁多味同豐富既晚飯lu,老媽話街市啲人都話好耐無見過佢咁話喎.


等我介紹下呢五道餸啦,左上角呢味係周太既得意技-酥炸雞軟骨,上方中間果味就係清蒸倉魚(無咩綽頭),上方右邊香噴噴既就係楜椒蒸蝦,左下方既唔洗講都知係清炒時菜,右下方就係市價十蚊三斤既蒜蓉炒蜆.

今晚咁好餸,都係多得姑媽姑丈黎食飯,老媽有伴隊啤酒.為確保老豆有餐安落茶飯食吓,我同台灣女生夜晚留係屋企食飯,萬萬無想過會咁多餸放係枱度.


以前老媽會整好多野我地食,朝朝返學前有西式早餐(煎蛋或抄蛋,拼腸仔,煙肉或火腿;西多士;翻熱脆皮粟米腸仔棒;生命麵包夾雪糕蛋糕).平時偶然會炸雞翼薯條俾我同大佬食,試過有一次老豆又想食,於是叫老媽整,但老媽開價要收老豆一舊水至開鑊,最終一手交錢一手交貨,我地三仔爺有熱乎乎既雞翼薯條食.


細個時老豆老媽雖然都係火爆同偶爾會嘈架,但感情點都好過而家好多.就其係老豆開始有病,活動能力差咗,搵少咗錢後,嘈架就愈黎愈多lu,再加上老媽更年期,情況更加惡劣.

希望多啲人黎食飯,可以令食飯既氣氛和諧啲,令佢地兩老重拾當年一家安樂茶飯既感覺.

ps:其實老媽煮既野食係唔差架.不過我地通常都係答佢"咪又係咁",但意思係"咪又係咁好食",只係唔想佢太囂同坐大.