2006年8月20日 星期日

過去的錯

返完夜班,駕羊住建生相熟麵包店買麵包做早餐,係鋪頭附近見到呢架YAMAHA既SR400,鐡锈橙油缸同側殼,配雪色seat位,襯得幾靚.


原廠seat位係黑色皮,車身亦無鐵锈橙,相信係車主自己換過個白色皮seat同噴過車身.見到呢架車令我諗起前羊既事.當時我為隻羊改裝唔少,但亦換黎唔少苦果:

冷光標版-標版出現螺絲鬆脫,頂壞速度錶支針,唔準,後尾成個標版要換過;
呔金屬死氣喉-令羊仔扭力輸出下降,即使追加台灣出品既扭力加速器都無以住正版時咁好,可能係最後死車既誘因;
氮氣尾避震-尾部吸震同轉彎時有改善,但令前後平衡失調,加大原廠弱雞前叉負擔,後期前叉漏油既誘因;
加上之前幫襯既鋪頭,維修時用埋啲非原廠同啱型號既零件,搞到隻羊五勞七傷,最危險係係公路動力急降險死火...


經過初羊既教訓,而家都無再搞改裝lu,加上而家羊仔直版咩都齊,藍光標版,電鍍側架,街車電鍍軚,暗色電鍍死氣喉隔熱版同喉咀圈,運動型單筒尾避震.暫時仲係保養期,仲享有兩次check車,相信往後都會去返原廠換機油同整野,較早前尾呔食釘漏氣,我都係去返觀塘搞.係就係遠啲同貴啲,但當係買個信心保障.
BURGMAN150,我係唔會忘記係你身上學懂既野(駕駛,保養,危機感,認路..),同你一齊累積既經驗值,一直守護住我,安全駕駛,令現任羊仔保養得靚靚仔仔.我既電郵會繼續以你既型號為名,因為你教曉我太多太多了,我亦欠你太多太多了. Salute!