2006年8月8日 星期二

週月飯局

返完個早更,都幾攰下,約咗台灣女生係市中心等,我地差唔多同一時間係輕鐵站落車(我搭751,人家搭610),一齊去買魚生.行過廣場空地(八佰伴噴水池之舊址),見到有2006變形金剛展,於是同人家行去望下同介紹我我擁有邊幾隻.(之前人家係我屋企食飯時,都能成功將一個BINALTECH系列既變形金剛由吉普車變成機械人).之後係冷氣強勁既超級市場揀選魚生,再搭車返入村,享用剌身午餐.


食完剌身,睇埋keroro軍曹,換過件衫,我地就出發搭van仔去深井食西餐.行咗個轉,一間返車站既餐廳有一男一女係門口向我地招手,男既仲好滑頭咁介紹菜單俾我地,價錢ok,百零蚊左右一個餐,但原先上網check同朋友介紹果間反而門面無咁靚之餘,仲要貴啲.基於先入為主既關係,我地都係去咗貴啲個間.

我地叫咗個二人餐,忌廉湯好滑,好流質,唔似罐頭湯咁糊質;鮮蝦沙律令我對生果味道既定義有所反思(點解木瓜係咁甜同無咁木瓜味?);銀雪魚煎得又香又滑;法式田螺大隻肉同多汁.整體黎講係ok,只係個造價較高,同菜式無咩驚喜.

食完飯,我地又搭返van仔走人,下次目標係印度咖喱寶或Kcal,當然會騎羊去啦.今次因為係週月飯局,著得斯文啲唔方便騎羊黎啫.


今個週月無準備啲咩俾人家,好似有啲懶添,要諗一諗計至得....