2006年8月23日 星期三

放假抖一抖

今日放假,朝早做洗吓衫,打陣機,又夠鐘接台灣女生放工lu.我地騎羊到市中心pizza hut食下午茶餐,因上次幫襯時有coupon送.我地叫咗個小食拼盆,因為裡面有蝦多士,我好耐無食過.

上一次食都係幾年前同教練係李白吧,emma整俾我地食.我同教練都係第一次食,感覺好新鮮,但emma地懷疑我地係咪咁大個都未食過.唔知點解,感覺好似無上次咁好食,可能上次係飲緊酒黎食,可能醉醉地..

另外我地仲叫咗個奶油甜批,其實只係一個細薄餅皮無上餡料,切塊連奶油上碟,有點失望..

今日人家仲同我一齊係屋企打PS2 Gundam Seed添,起初人家用至愛既神盾高達單打(人家鍾意佢係粉紅色,仲叫錯做神勇高達),我從傍指引,之後再以協力形式加入戰團(我用廉價機體M1咋),一齊對電腦.基本上人家係無意識要走位,好多時係企定一點,胡亂射擊眼前既敵人,好似一座炮台.咁話雖如此,但人家都試過係一關內擊毁四架敵機係咪我掩護得太好呢?定係人家咁啱執死雞呢?
夜晚我地騎羊入元朗食泰國菜,今次啲咖哩蜆無之前咁好食同多,必食既生蝦當然好食啦,唔多食熟魚既我地繼續食明爐烏頭,初試既芝士蝦餅,原來係蝦餅球包住熔咗既芝士心,好香~

行過一間叫為食街既小食店,叫咗一人一隻沙爹烤雞全翼,五蚊一隻,又無諗過咁好食,我地係七仔買野飲,仲係入面食埋隻雞翼,用埋啲過多又無用既冰粒黎洗手至走,好在無俾人話我地攪攪震食外來野~

行上雄峯睇背囊,仲少款過市中心..唯有下次去市中心買啦.