2006年8月25日 星期五

中華新類型生果or英倫滑口啤酒?

忙碌既早更過後,係台灣女生樓下既名牌茶餐廳食過下午茶(對我地黎講晏晝飯),行路過紅橋買禮物俾八月生日既前輩,因為之前諗唔到買咩,所以一路都未買,但尋日諗到佢學緊電單車時,就浮現手套呢樣野.好可惜行到去時見門口貼住休息一天....不過算啦,都可能係無咩款揀,禮拜一訓醒去九龍城睇,反正都好耐無出去.
跟住我地行去市中心睇返之前入選既背囊,經過一輪評審,最後買咗個橙灰色既 lafuma,八折咗都要三舊幾....由於今晚人家上我屋企食飯,所以去市中心買啲野,點知俾我地見到下圖既生產品:
我地見到之後都笑咗陣,大陸既野真係咩都有,佢既意思係二十世紀山東種出黎既梨?定係批梨可以食足二十世紀咁耐?我地當然無買到啦,行去買支裝啤酒.無意間見到有Tetley's既罐裝啤酒,於是買返罐黎試吓,買埋雪糕,我地就搭小巴入村.
晚飯有老媽整既炸魷魚鬚,啱晒送啤酒~Tetley's係我地屯宿之男去黃金相熟酒吧飲野時1st round指定飲品,事源係華b介紹俾我地,飲落又幾易入口同重大麥味,於是久而久之,咁就做咗指定飲品.罐裝斟出黎時都好厚泡吓,同係酒吧叫既口感一樣好,酒吧唔係有部生啤機,會新鮮啲架咩?定係都係斟罐裝俾我地呢?

唔睇個罐都唔知佢係"offical beer england rugby",咁有來頭,都係人家見到話我知.唔知係唔係有"england"字眼既關係,人家食飯時主動試飲一兩口,老豆仲離譜,唔戒口話試兩口,但係就大大口,混亂期間都唔知老媽有無攞黎試食完餐飯,飲完罐440ml既tetley's,都覺得眼訓咗啲.當我地怯睇返個罐見得3.8%時,老豆話"3.8好少咋喎,普通啤酒都5啦",年紀大3.8%足以令我集中力降低...我第一個電單車鎖匙扣都係用黃金相熟酒吧送既tetley's啡色皮鎖匙扣o架

行到出村口時至醒起唔記得攞老媽叫我地帶一盒仔魷魚鬚俾伯母食,於是又行返轉頭攞.送到人家入屋,睇咗兩集軍曹就走lu,攰都暈低咁滯,所以都係搭番的士返入村..

ps:幾經波折,卒之都同人家打爆gundam seed一次,tetley's好滑口,第時陪人家睇英超飲tiger~