2006年8月12日 星期六

沙灘遊之準備+星期日之人山人海


星期日,放工就用專羊接人家,今次因為多咗少少野飲,所以我要揹住背囊黎開車.由於之前去過目的地,所以都好順利追牌,唔洗問路.一個鐘唔夠就到西貢,泊隻羊係鄧x堅運動場門口,行去附近既大士多買咗隻whale rider 透明藍吹氣鯨魚公仔($60)俾人家係沙灘落水玩.再上返羊仔,用多五個字時間至到目的地清水灣,因為好多車都係排住隊往大清水行.

兩點幾,停車場全滿,電單車位一樣,好多人係度等位,於是將隻羊跟大隊泊上山,行返落沙灘,好甘...一落到沙灘,嘩~~~~~~~好多人呀~~~~人海戰術呀~~~有相為証!搵咗兩個幾字,好彩係人群堆中搵到個吉位,有好多人係石屎台度鋪蓆咋.
set好個本陣,我就用我真氣吹脹隻102cm長既whale rider 透明藍吹氣鯨仔!

但見未夠打氣既脹卜卜感,於是問附近泳客借咗個手動氣泵黎打脹啲,但效果不大,始終唔及機打既咁勁.由於漏咗相機同其他野係羊仔,我要行返上山攞返,一來一回四個字時間,但烈日當空上斜真係好攞命....


返本陣抖一陣飲飲食食一會,就貯袋係沙灘士多(五十蚊兩個袋,幾好搵~)一齊落水玩,人家一邊駕住隻鯨魚一邊踼水,我就做苦力拖行,總算行咗大半個沙灘長度.停低抖下嬉水,又拖返本陣對開水域,抖一陣就上番岸(17:50).落水玩咗一個鐘都好攰下,飲埋香檳仔,食多少少野(包括當地雞脾),就執野走人.

更衣室等候人聚多,排晒長龍,人家不勝悶焗,排隊時頭暈,向傍人求助,但換黎只係一句"後邊丫,後邊有求護站",可憐既台灣女生坐係地下,眼蒙蒙咁行返去長椅位搵我,一坐低就嘔(我坐係對面見到之前既雞脾被嘔出),傍人無咩理會,我上前扶人家坐第二邊椅,用毛巾撥風,凍水整濕紙巾黎抺面,一路用說話安撫下,好在抖一陣就無咩野.


為免再出現類似情況,我叫人家唔好再排隊,坐到八點三,等人走晒咁滯至俾人家再去唔人多既更衣室沖洗.人家梳洗完後,我就叫人家坐係露天沖身處傍既長椅看住啲袋,而我就可以邊洗頭沖涼,邊睇住人家(夜嘛嘛又有不良少年,都係睇住好啲~)

人家同啲袋係小巴站等,而我就一個人手持電筒仔沿馬路上山攞羊仔,再落去小巴站會女友.回程約一個鐘零三個字,係清水灣至西貢時,俾一架benz推,當時羊速五十至六十,路面多彎又斜,仲用埋大燈射我地,響安!我繼續保持羊速,不為所動,點知架benz唔埋雙白線,抽頭過我地,實在太過份~~~~~~~~


返到我屋企放低隻羊同袋,我地搭的士去新墟食打冷,再散步送人家返屋企.唔通今日既沙灘遊既決定係錯既?
ps:香港人真係無咩同情心同無品,新界西啲人品差?出到省城咪又係一樣.我諗起一句舊說話:"香港地人情紙咁薄"