2006年8月17日 星期四

省城日


今日六點半起身,七點鐘出門,就係為咗去瑪麗出DM center placement,唔出席既話之前報既course同考試會白費,因為會出唔到張cert...所以我都好神心咁出黎省城學習.

(上圖為八點四十分係QMH影落去之風景)問咗好幾個人至搵到L2既DM center,上到去sister分唔到我係patient定學生,於是我表明身份.由於地點偏遠,相熟既兩位同學都晏少少至到,成日係度聽書,中午仲要俾$35同聽講座既dm 病人一齊食健康少油少鹽健康金字塔餐(dm餐),聽下營養師既講解同病人既發問.個餐真係幾清,但都未至於寡,有魚有菜有肉咁啦,無餐飲....我地一枱學生食完就出去行下,我同相熟同學去七仔買野飲,卅蚊係新界西都可以食個set lunch連餐飲啦..

食完飯,又係繼續聽書,悶到"鐘"眼訓,臨尾見足部治療師時,人地都問"呢位好疲累既阿sir有無啲咩問吓咁?"我當然話無啦.四點三左右就散lu.


約咗台灣女生係中環等,一齊去太古既香港水族廣場行下,我搭小巴唔洗半個鐘就到.係地鐵站等咗一陣就見到人家.個水族廣場又真係唔太大兼無咩野睇,加上我地又唔係真係養魚之人,更加係得個行同望字,我地係要影下相黎助慶下.最深印象都係一個好大既魚缸裡面有好多隻水母,好似膠袋咁飃浮咁.其間有個會場姐姐同我地做問卷,問完佢好似有野送俾我地咁,原來只係一張宣傳單張.....


廣場另一邊既高達街,有成排扭蛋機同高達模型,幾壯覯,但相關精品就唔多見.好快咁又行完,相信都唔會再黎.跟住我地行返去太古城搵方食野,搵到個叫"大食代"既foodcourt(個名有啲怪),啲野食幾唔吸引吓.見有一間鐵板燒幾多人排隊又幾特別吓,點知一睇個餐牌先至出事,$98個餐只可揀一種肉拼菜,見個個都係食師傅燒好既芽菜....肉都唔多塊,點搞呀?於是行返去之前經過既一間西日餐廳食,叫咗兩樣野,同野飲都唔太飽.


於是我地去咗pacific coffee飲多杯野,一人一蛋糕醫肚.好耐都無同人家坐cafe,大家一齊掀今日買既雜誌,我睇睇下開始係咁"標"眼水,可能太攰既關係.好寫意咁係張軟綿綿既梳化攤咗一個鐘,食飽就搭地鐵再轉巴士返歸.

本來係灣仔地鐵站附近既巴士站等車,但無位上,架車埋站時已無咩位.為咗有位座,我地行返去總站上車,行到身水身汗,咁啱見有960準備開車.好在都追到上車同有孖位坐.去到下一個站時,啲人已坐滿啲位咁滯,去到我地原先等車個站時,啲人都係上黎企咋.我好快就訓著咗,係中途醒咗一醒,因為企位啲人撞到我同係我隔離講電話.我又好快又訓返.愈訓愈熱,落車時發覺條牛仔褲都濕咗啲汗,架車太多人,冷氣都頂唔住....

省城啲野好貴,又迫人,愈黎愈鍾意自己長大既社區,望到個天空,多沙灘(雖然唔係太水清沙幼).,省城都係偶爾出去襯吓好lu.