2006年8月27日 星期日

夜班前夕無覺好訓,翌日購禮二重錯

今日要返夜,同台灣女生食完晏,買埋魚生宵夜,返到屋企諗住訓夠二個半鍾至起身返工.點知老媽同姑媽六點左右返黎,邊高談闊論,邊準備晚飯,搞到我訓得個零鐘就醒,再訓都係得個"典"字.我就最怕星期日返夜同有客人黎食飯.星期日食飯要等,買魚生又要排隊耐咗;有客人黎食飯,老媽又會好高興咁你一句我一句,造成聲浪...
食完個晚飯,騎羊去新墟相熟糖水鋪買埋楊枝金露,好趕咁上公路返工.因為今日有阿sir抄牌,我唔可以泊係糖水鋪門口,要泊係50米外既排骨位,但有私家車頂住,入唔到.起初諗住擺住係路邊就算,但見阿sir向我隻羊方向抄住黎行,於是又行返轉頭,係私家車之間攝入排骨位..
夜晚除咗中場一個客仔較麻煩同無禮外,大致上都幾ok,係三位小妮子同阿姐既努力下,安安樂樂就放工lu.

 註1

訓到近兩點至醒,咪咪嚤嚤成三點幾至出門.搭小巴去市中心轉61x出九龍城,補購生日禮物俾師兄(八月中).主題係電單車手套,精品之類物品,因師兄學緊綿羊仔,十月考強制試.

太耐無出黎睇野,第一錯:我竟然遲咗一個站落車,搞到要行返轉頭一個站,經過<宋王台公園>呢個歷史古蹟,至可以再跟舊路去張記.當行到開始出汗,到達目的地時,見鋪頭拉咗閘,再望真啲,第二錯:原來係執笠,得返間總店繼續營運...一場空....


跟住由沙浦道行十個街口去到聯合道,先至去到另外兩間大間啲既電單車商品鋪,好在唔係相繼倒閉啫..手套又睇唔啱,好多都係racing款,精品又無咩好買,最最買咗件正廠出品既araiT恤一件,起碼多件衫著嘛~

之後搭小巴去旺會合台灣女生,人家係護協排咗成個鐘至買完月餅禮劵(辛苦晒).由於大家都攰都肚餓,我地係六點多啲就係大久保食飯.話係order任食,但啲野食上得都幾慢(仲上漏添),加上真係麻麻地好食,其中生蠔煱竟然得菜同蛋,撈極都唔見蠔,於是向職員查問,原來係師傅落漏咗......(信心大減)埋單時,基於賣相同味道既關係,我地都有好幾碟野無食.會唔會係特價時段差啲呢?呢餐飯令我諗起上次係青森食飯既回憶~

食完飯,我地去薯嘜通搞我個電話收mms既問題,之後再行多陣玩具鋪就搭車返屋企lu.

ps:無線既世紀天道行既講解麻麻,齋講幾句又唔解釋多啲,圖都無張,睇完都唔係太明.

註1:
宋王台位於香港地區的九龍。香港地區在隋、唐時期屬於南海郡寶安縣或廣州府東莞縣。唐時屯門已設立兵鎮,由朝廷派兵駐守,並成為當時廣州對外交通的外港。南宋末年,宋臣奉兩名小皇帝趙、趙昺逃避元軍,曾到過九龍半島南部,其部分從屬還避居大嶼山。為了紀念其事,當地居民便把兩名小皇帝逃過難的地方稱為「宋王台」。今天,香港的九龍有宋王台公園,園內置有一塊刻有「宋王台」三字的石碑,現為香港的名勝之一。