2006年8月4日 星期五

房間重組

朝早七點幾起咗身,出客廳咗幾塊消化餅,都係提唔起精神執房,於是"剿"返之前係元朗買既七武士卡通DVD($33.3)黎睇,質數又幾好喎,無起格.故事都唔太悶既,睇咗兩集就又好攰咁訓著返.
到十點幾時至起身動手執房,仲有抺下啲超合金,借機幫超獸機神分體,變做野獸MODE,再合番體,方便抺乾淨啲塵.執到十二點幾覺得好肚餓,但又唔想出村口間茶餐廳食.

台灣女生提議叫KFC外賣,點知外賣接線生話要滿六十蚊至會出綿羊送貨,失策...係無辨法之下唯有搭小巴出市中心食單身漢餐,眼見惠比壽既造價較貴,大利茶餐廳既午餐又唔啱食,結果都係食kfc.

食飽後,行返去栢麗租漫畫,有金田一添呀~行返去百佳買番啲糧餉作貯備,有杯麵,薯片,洋葱圈,餃子,雪條,提子飽同紙包檸檬茶.埋單時姐姐仔話"多謝一百蚊",又會咁啱咁齊頭既?抽住三袋糧餉,行去等van仔返入村.同車既師奶眼望望,可能諗我唔似係住家男但又抽住咁多野上倉卦.我都好耐無係超級市場行咁耐,之前係市中心住時多時間一個人去買日用品,買餸(其實好少煮餸).
返到屋企就係咁刨漫畫書,睇埋雪花版軍曹,收到老媽來電,話唔煮飯,叫我同老豆食,於是我約咗老豆係市中心七點半等.本來話食大娒指茶餐廳,但我諗兩個人都要近一舊水,加上同事話稻香啲野都抵食,於是一齊去.

老豆早到,所以已攞埋位,坐定定等我,我地叫咗個是晚推介,百四蚊有燒雞半隻,班腩塊,兩個人食啱啱好(另外叫咗個白飯兩份分,因我食唔到咁多飯).老豆問我飲唔飲啤酒,我話唔啦,點知佢話特價喎,佢又想飲少少,於是叫咗枝大喜力,老豆飲大半杯,其餘我包底,但我都飲剩細半杯(有相為証老豆唔戒口,偷飲酒).

回程搭輕鐵時,心血來潮,中途落車,等人家放工,係接女專區坐底等(七仔對開既座位).發咗半個幾鐘"毛",卒之可以見到人家,徒步回家,係人家屋企坐咗陣就搭輕鐵返自己屋企lu.