2006年8月16日 星期三

chi住隻羊,悠悠閒,奶茶故事


十一點左右起身,大好陽光,但無力去游水,於是清埋返之前去沙灘玩用過既沙灘蓆同吹氣黥魚,晒蓆同晾乾吹氣公仔.

兩點左右坐羊仔去咗置樂食例牌既單身漢餐,我就係係呢間up dup食店飲我人生第一杯奶茶.以前住置樂時(我讀中四),有一排老媽無咩心機煮晚飯,搞到三仔爺好多時都少少餓住個肚黎訓.有見及此,老豆係四點幾五點時,打電話返屋企,叫我同大佬落呢間up dup食店一齊食個粉麵餐黎打打底.老豆成日都係飲熱奶茶,我坐係隔離覺得好香,於是有一次叫老豆俾我飲一啖,覺得香得黎飲落陣好以怪怪地,幾得意吓.

之後無耐我地就搬咗入圍村,我放咗學,偶然會去置樂睇玩具時,都會去呢檔野食下午茶,繼續養成飲奶茶既習慣.

而家我放工或放假一個人食野,好多時都會黎番呢度食單身渶餐,因為呢度令我諗想以前細個讀書既事,老豆後生既模樣,期待儲夠錢買玩具既心情,仲可以順便去番相熟商場睇玩具精品添.我住係置樂成五年,有好多回憶收藏係呢度.

係相熟商場見到有人家喜歡既軍曹精品,行多幾間格價後就進行收購.我仲係附近一間零食店,買咗人家歡喜既小食添,比省城平啲~

駕羊歸家,又執齊野幫愛羊清洗同打腊,中途入番屋企客廳睇相熟卡通片,低低能能咁又半個鐘,繼續打腊.沖返個涼,又騎羊出市中心.

晚飯係應oscar約同埋教練係市中心食韓國燒烤,大家聚下舊,而家好多時都係得三四丁友出黎,好耐都無七人到會lu,咁又識咗就黎十二年啦...

食完飯,我就騎羊去人家屋企送貨,包裝紙都係泊低隻羊係人家樓下包咋,好趧,用羊仔seat位做包裝部平台.點知上到樓,包裝紙係背囊度散開咗,搞到要係電梯口再包過,好尷尬......


人家開門時,從我手上將一收下小食最後我係人家鐵閘頂攞埋份重新包好既軍曹玩具俾人家(suprise).陪人家砌好個軍曹部屋,坐多陣就騎羊返屋企lu,聽日仲要出對面海placement.......