2006年8月21日 星期一

甜品


今日返晏都幾忙吓,收工同台灣女生騎羊到置樂一間叫波記既甜品店坐吓.呢度地方企埋,掛住雜誌既報導同三色台煮食節目既介紹.台灣女生叫咗個名叫"榴芒戀"既甜品,而我就叫咗個叫"冰極"既雪糕特飲.人家既甜品面有層好酸既野,人家都只係食下面既榴槤同芒果.我個杯特飲無咩特別,雪糕加汔水同糖槳囉.

呢度好似專攻車會聚腳活動,指定既車會幫襯會有九折優惠添,我一眼就搵到其中一個係電單車既會名<綿羊硏究社>.門口仲有塊牌寫明近日最多幫襯既三甲車會名,搞搞綽頭.

甜品呢家野,真係啤友同成班人至會去既地方,飲飲食食,傾吓計,唔似咖啡屋同酒吧咁,有人會一個人黎,飲住野,聽住歌黎睇書,煲煙,發呆或沉思.呢間野仲招攬車友以車會形式黎幫襯,顯得好match.

其實呢檔野係我前前住宅既樓下,當時係我小六至中四時代.我住個陣樓下無咩食店,只係得一兩間餐廳,同一兩間酒吧,所以無論駕羊或搭車,行路過黎我都好熟路架.而家附近都開咗好幾間食店,可能係住係附近既新一代夫婦比上一代少係屋企煮野食,變相多咗出街食.咁又係既,以前煮一家四口份量好易預,但兩個人有時真係會懶啲既.


下次想黎試吓個原桶熱豆腐花先~


PS:好欣賞呢度近住馬路邊,可以望住隻羊黎食野.