2006年8月5日 星期六

自由坊喬遷大吉


今日係老媽間自由坊喬遷之日,我同大佬健搭的士去老媽新鋪(十一點唔夠就到).在場有一個由老媽前清潔公司既同事送黎既花藍,唔知邊個送黎既果藍,拜神套餐(燒豬,油雞,燒鴨,生果)好幾個老媽既"朋友"同表姨.一輪照相同拜神後,台灣水生安排既花籃就送到啦~由於有個架既關係,睇起黎好高,呢個賀禮係人家出去花墟格過價,唔啱又返入屯門新墟一間小花店揀既(幾有誠意,我就無lu).整體黎講,呢件賀禮係大方得體.

十一點半左右,午餐係拜神食品,全場汽水啤酒任飲(解說:老媽朝早出門時,用發泡膠箱同冰包座住啲雪凍咗既飲品,用手拉行季車仔運送),食咗幾舊肉,飲埋罐可樂,補多幾張相,我就走先.行去栢麗還漫畫時,經過花鋪,見大佬同阿嫂既花籃進入最後工序,我仲用電話話俾大佬知,叫佢耐心啲等.

見今日出返啲陽光,返工作地方既停車場攞返隻羊仔兜返去屋企,執好野準備晏晝游水鍛鍊身子.執完個袋差唔多兩點,駕羊接人家放工去老媽新鋪拜訪.今次見到多咗幾個花籃同多咗幾個人,包括鑽媽(老媽既家姐).其實佢同老媽都好似無咩邦交,唔知點解會黎,朝早有個之前都同老媽翻咗面既"朋友"都有黎,有時都唔係好明老媽想點,政制變得好快,"離離合合,我已覺討厭"(某舊歌既歌詞).

打完招呼,同人家去買粉仔同生菜魚肉返新鋪食.隨後影多幾張相就用羊仔送人家返屋企(今晚仲要返夜).

我就駕羊去泳池游水,半個幾鐘就完成十次來回,美中不足係厚雲,無咩太陽.沖個靚涼後就騎羊入元朗買扣布冚用既單車鎖,再順便去b仔買榴槤班戟外賣,兜番去人家屋企,送到上門.伯母誤以為我係sell有線,所以我敲極門都唔開,直至伯母聽到我打入屋既電話至開門.

放低元朗手信,洗個臉,飲埋支益力多,就返番屋企放底游水啲野,幫大佬攞舊相機電,就打的去天悅酒樓食晚飯,我仲飲咗半杯紅酒添~

老媽今日好開心,可能係多"朋友"黎鋪搵佢,收得多花籃(約十個),又有一兩個果籃,又有兩個仔做紙版公仔,又有相影,又有阿嫂到訪,熱鬧既飯局,令人痴醉既啤酒,係商場度攞晒彩....希望今後回復正常,老媽返屋企煮飯或一齊出街食,唔係顧住搞鋪頭野,要我同老豆自己食啦,同埋唔好成日同老豆嘈就好lu.
本來同andrew,楝哥飲野,但因andrew太夜至得閒,所以取消.聽佢講新工都搞到佢幾攰吓,今日踩單車都無力(佢話"不舉"喎),唯有下次先再聚舊啦~


PS:點解起初鋪頭要叫"自由坊"?事源老媽問我間鋪叫咩名好,我一口就答"開心坊",老媽問個名有咩好,我話"開心坊"係東方日報以前既鹹濕版嘛.老媽俾我胡鬧完之後無耐就話叫"自由坊",因為自由開店時間,佢幾點開就幾點開,咁我都有份出個"坊"字丫