2006年8月7日 星期一

返晏日+密室建築廢物事件

今朝起身見有太陽,仲有藍天,於是駕羊住泳池出發,做個健康都市人!點知係公路上遇上塞車.見前景不明,立即轉線,經置樂,藍浪,屈返入泳池,雖然係多啲燈位,但勝在唔洗塞嘛.
用咗比平時多一倍既時間到達泳池(平時三個字),同平時一樣游十次來回,好明顯無上次咁快,真係有啲攰 .今日都係游大池,因為副池多細佬仔,難游直池.

游完水,沖埋個涼(期間隔離格既小朋友唱麥兜泳池宣傳歌"阿媽教落有豬腩肉就游多游"  ),騎羊去置樂老媽間鋪.老媽食咗野,我奉命去買咗兩罐啤酒,自己就係粉仔檔買咗碗粉仔同潮州粉果,餐飲係七仔既支裝可樂.呢個餐都幾油吓,不過做完運動,都仲有啲quota既~

返完晏晝更,駕羊返到屋企,老媽話後園有好多塊成個人咁大既隔熱板(polyester foam),係咁嘈話係人地三樓整野掉落黎既,老豆就話係之前打風係人地天台度飛落黎,唔係有人有心掉落黎.由於老媽唔老黎老豆幫外人講說話,於是又同老豆抄一鑊.案發現場如下:

我覺得老媽老豆既推埋都係可以被推翻,首先老媽話係隔離屋或自己三樓掉落黎,但我覺得好難將所有既板掉中我地後園,起碼有啲會係鄰屋同我地既玻璃屋頂上,但我用櫈仔企高望過又唔見喎,仲係鋪住好完整既塵面.老豆既大風吹論都係落點有破綻,如果係打風吹倒既話,落點一定會更擴.再加上係三樓掉落黎一定會較大聲,同座既二,三樓住客會聽到(三樓好多時都係有人).

本人覺得係附近既建築工人或惡作劇者,係圍牆外既另一邊,將隔熱板掉過,所以無咁大聲之餘,又會全數落係我家後園地上.