2006年9月16日 星期六

APM優惠日+區內游蕩

太耐無跑步,搞到尋日朝起身時好攰,於是訓到十二點至起身梳洗完執吓房,跟住就去接台灣女生放工.

一齊係人家樓下既名牌茶餐廳食過下午茶餐,上樓攞埋部nds(人家朝早返工著錯鞋,要換過對鞋),跟住就搭車去apm,行吓兼睇戲
對上個次出黎都好以係六月左右我同隻羊仔出去原廠check車兼補呔,我地先去戲院用指定信用卡買減十蚊既戲飛一張($45),再用我vip會員卡買張八五折飛($46),再係隔離既kubrick以會員價買咗副以cocktail調法為主題既防水啤牌(有我最愛既long island ice tea),下年泳季可以同人家玩lu.
跟知住又行咗去馬拉松買patella band,用優惠卡九折購入.開場前,繼續四圍行下,仲見到一條扭蛋機巷仔添,唔知香港水族館長啲定係佢長啲呢?

齣戲(穿prada的惡魔)就普通啦,好多話係名牌既衫褲鞋襪我都睇唔出係完場時係八點左右,係和民度要等五十張枱,唯有行多陣,再係鋪頭門口外既商場座位坐底玩nds既超級瑪莉奧兄弟黎解悶.入座後,我地又咁啱點夠$150,用信用咭寄黎既coupon免費換一杯$26既cocktail.哈哈繼續優惠.秋季新菜裡,鮮蠔野菜煱無咩特別,反而芝士煙肉丸子幾香口,但可惜煙肉好少,得幾條絲.坐我地隔離枱個對情侣好特別,男既無腰骨到,成個人"sir"晒落張蹬度,女既腳穿白色波鞋,上有個由數個透氣孔組成既細楷撩草b字(名牌A貨?);身穿粉紅色兼印有ANNA SUI字樣既t恤;手指帶住D&G字樣既介指.唔通佢係盛裝黎睇<穿prada的惡魔>?

食完飯我地就搭巴士返屋企,"o都",巴士綫有回程優惠喎~
今日起身後,都係繼續執房,去公司辦點事宜,就去咗置樂食單身漢餐,兼且睇吓老媽食唔食野,點知老媽話唔食,叫我幫佢看住鋪先,佢就出去行個轉買啲野.係相熟商場見過新出既patlabor可動figure,實睇無網上介紹既咁仔細,都係諗吓先買.本來想買多個diplay box黎放車仔,但已賣晒(唔知係咪俾我買晒呢?),要下星期至有貨.(老媽返鋪時,叫我車袋生豬肉同瓜菜返屋企.煲湯用喎,愛羊變咗係"買餸號")
 
人家既生日禮物已準備好,只欠包裝~今次唔會咁趕架啦!係屋企繼續執房,諗吓諗吓,又出羊仔去買多少少人家生日禮物既部件.
返到黎啱啱好開飯時間,老豆鎖完架單車,正在入門口.
食完飯,搭輕鐵去接人家放工,再徒步回家.係人家屋企坐到十一點至走人,去搵andrew,楝哥,大狗聚吓飲吓野.返到屋企都要近四點至訓覺,好耐無咁盡興lu.
ps:一出門口,老豆就問:"今晚出去飲酒呀?"原來佢見我唔攞頭盔同開定車warm up,仲話"唔落雨你點會唔渣車出去丫,除非係會飲酒啫" 醒目!叻仔!