2006年9月2日 星期六

power down!

炎炎夏日,忙碌工作,輪班八年,身心都已經好疲乏.諗住返完早班去游水做個健康都市人,點知游到第四個來回,開始噎親飲水,無理由愈游愈衰o架?噎親飲水情況持續出現,仲四肢無力,移動力同輸出力直線下降,夾水起身都無力,透氣淺速,心知不妙...於是係完成第八個來回後就放棄訓練,上水休息同沖涼走人.

應該係呢排太攰,訓得又唔好,有啲作病咁,搞到今日咁不濟.其實有諗過尋日sickleave抖下,但臨返工都ok所以至照返,今日返a又都係咁上下,無話頭重重,咪又繼續返囉,仲以為無事添.騎羊到置樂食單身漢餐,行陣相熟商場,配埋車匙電池就返入村,開冷氣訓覺療傷.

訓到七點多啲,台灣女生打黎,我都係仲訓緊,約八點再call醒我.之後醒咗call返人家係市中心元氣等,騎羊好快就到,但人家仲早過我係度排緊隊(失職x1),等咗半個鐘至有位入座.

大家既胃口都麻麻地,之後係吉之島行多陣,仲撞到崇真書友 oscar添.原來佢同媽媽,家姐一齊出黎食飯行吓.之後我駕羊送人家返上樓,自己再俾油上路返屋企.今日真係好"謝",年紀大,真係要多啲保養身子...

ps:令人疲憊既工作戰同煩鎖既事情,已開始影響我同人家悠閒既氣氛,多啲假就好咯~