2006年9月5日 星期二

sleeping點過?

返完夜班,直接騎返屋企訓.訓到十二點鐘就醒咗,見咁好太陽,於是開檔抺羊打腊.本來以前都係keep住7-10日就進行一次清洗打腊工序,但好多時都因為天雨同太忙既關係,搞到有時要兩個星期至做到一次.

抺羊除咗可以令佢乾淨靚仔外,更可以了解佢平日既勞損,如車身邊忽花咗,前叉有無漏油,車胎有無食釘...從而反省自己既駕駛手法,增進拍檔之間既感情~~.最嚇人既一次就係發現前羊既尾碟有一條由外邊延至中心既大斷裂(成架電單車最堅硬既部件之一都會爛成咁?),令原本呈O形既碟變成C形既開口碟.個次拎返去原厰搞,免費換過隻新尾碟,之後無耐就收到原厰寄黎既信話我個款羊仔要回收,原廠免費更換尾胞魚,同尾擔架.原來係出廠有defect呀!!!可想而知,抺車幾咁重要呢~平日既保養,係可以減低意外既出現~

搞完清洗打腊工序後,沖個涼就出門騎羊去接台灣女生放工,兼且食遲來的午餐.送埋人家上樓,我就返屋企訓多陣(因頭暈暈),再駕羊出去採購紀念禮物既組件,但可惜都係買唔齊,弊..

夜晚係屋企同老豆,老媽子食飯,老媽子煮完無食,叫我同老豆食,我入厨房問"你無咩野嘛?唔係隻腳痛到食唔落野呀嗎?"老媽子答唔係,只係佢之前食咗啲野啫.於是我就返出客廳同老豆食飯.
食完飯,又騎羊出去收集禮物組件,距離完成階段又近一步啦.入返村放低啲物資,再攞返1-9期既聖鬪士星失G漫畫借俾教練,同隻羊仔入天水圍交書.其實呢套漫畫頭兩三期係教練相贈既,事原係佢細佬買咗頭兩三期之後就要去外國讀書,後繼無人,而我又問佢借黎睇過,覺得ok呀,於是教練就話送俾我,等我自己儲埋剩餘既期數.

回桯時特登追牌兜去濕地公園出面停低隻羊望吓,原來係開十至五o架咋.騎住羊四圍去既感覺太好了,夏天都係夜晚行車無咁熱(最好加多啲星星同明亮既月色啦)~