2006年9月11日 星期一

父子日

於尋日返工前愛羊死火,要第三次撻車至掂,於是今朝早起身,騎羊到大角咀換機油同火咀.今日好鬼大風,係汀九橋時,見有告示牌話"強風!小心駕駛.,果然唔係講笑,隻羊被吹到偏埋一邊黎行,我急急收一收油,減慢羊速,專心俢正航道.全程出入都係大風,比之前夏天行車較辛苦同無咁定,如果係之前個架羊仔一定會攰好多,因要成個人壓住把手黎得隻羊定啲.

係安定逗留咗半個鐘左右就攞返隻羊走,只係換咗火咀同機油,啲師傅仔問佢咩都話唔知,無咩信心可言,下次都係返原廠搞,唔好貪方便唔book期.本人同台灣女生懷疑係機油火咀到期之外,天氣轉涼(同之前差成八度),engine需要多啲時間wam up到工作溫度.唯有試下開車前煲耐啲至走人,睇吓係咩真係咁既原故.
返到屋企就洗衫,都積咗好耐無洗,一係無時間, 一係唔好天.洗完之後,好趕好趕上的士去新墟同老豆睇戲"狂野極速:飄移東京",點知司機聽錯以為我去綠怡居,我話卓爾居架嘛,搞到係藍地至發現同掉頭.落車時個標跳到三十五蚊,司機叫我俾返平日既價錢就好了,但我答佢唔知應該幾多,於是佢只係收我廿蚊,仲話唔好意思.

兩點三到達"巴倫紐荷"戲院買兩點四既戲飛,入場十二人左右(老豆中途去完厠所,行番黎時數的).齣戲都幾ok既,最好睇係地下賽車聚集地有好多女仔同尾段主角同佢半債主關係既朋友一齊係鬧市飛車著草避仇家.
老豆放咗幾日假,又話悶,所以咪同佢老人家黎睇場戲,得佢唔好成日屈係屋企.睇完戲,我地又去咗上次睇完"超人"落腳既茶餐廳食下午茶(我:雞脾薯條=凍奶茶,老豆:吉列豬扒+熱鴛鴦,奶油多係一齊分黎食),兩父子up三up四.
跟住一齊行去市中心吉之島十蚊城搵電話套,但已賣晒lu.老豆搭輕鐵返屋企,而我就係市中心同置樂買啲野.

行到好鬼攰,近七點時諗住搭小巴返屋企之際,老豆打黎話老媽唔舒服無煮飯,佢出黎市中心同我一齊食,於是我又係市中心繼續遊蕩多半個鐘,至係明星同老豆食晚飯.

返企放低啲野,墊埋個背囊,就騎羊去接人家放工,再去置樂食豆腐花,今次又無咩燶味喎~人家仲食咗個唔太好食既"好好味雞翼".跟住我地仲叫咗個外賣"肆波"(生果配大菜糕)拎返上ward,順道俾番啲野小歌仔同星陳.之後送人家返屋企,再返公司更衣室俾埋份生日禮物俾前輩.


ps:積落己又未經發放既生日禮物,只剩下一份咋~人家話係我形住隻羊仲係唔妥,搵日叫德輝試吓係咪先~