2006年9月20日 星期三

久休復出,返夜日

今日返早夜班,好難得係做自由人(細佬),可以跟隨前輩學習學習頭段比較忙,係早餐過後節奏就有所放緩.無返一個星期工,有啲野野唔同咗,例如客仔專用既座位已換咗新款,比較時尚同文明,有腳踏,枱面由木料轉為膠質,又有安全帶;會失驚無神有audit;拖板用法同叉電飯堂有所更改.

順順利利咁放工,係橋底停車場等阿潘時,影低愛羊既英姿,你睇佢幾靚仔,係我既打理下幾咁搶眼!同阿潘去咗美琪前址既茶餐廳食晏,原來格局都一樣,只係裝修得靚啲,我地仲認得落單個阿姐添.由我training時起,好多時都同啲兄弟係呢頭食飯,所以今日都揀番呢度食.
食完飯,去攞羊仔時至察覺有一架名牌羊仔係相熟泊車位置,唔好睇佢個樣咁"雞",仲印有sym既字樣,就認定佢係低價羊,你留意下個seat位
原來係LV皮位黎o架,幾貴氣!可惜係a貨我諗羊主一定有去睇<穿prada的惡魔>~~
騎羊去市中心買魚生做宵夜,吉之島好多人,排咗好耐隊至俾到錢今晚同大力,大豆,群姐返夜,人手充足!
訓得個零鐘就醒咗, 食過老媽煮既晚飯(幾啱胃口),打埋篇blog就出門lu.
ps:唔知台灣女生今日會有咩俾我呢???