2006年9月14日 星期四

秋風起,跑步期

今日卒之都好天啲啦,間中見到少少太陽.第一件事梗係同隻羊行個轉,run吓副引擎啦,咁啱台灣女生又差唔多時間返晏,於是騎羊去人家屋企樓下接上羊,兜去公司返工.

放低人家後,去置樂食單身漢餐,再係相熟商場行咗陣,買多兩個display盒仔黎擺電單車仔.騎羊返屋企,係咁咦抹下隻羊,見唔太似會短時間內落雨,加上自從上次泳池表現失準後都無運動過,於是換衫去跑步.

今次帶埋patella band黎跑,又真係無咁痛喎,下次買多個黎護埋另一隻腳先.路線依舊係由村口茶餐廳起跑,到洪水橋折返,以藍地輕站為終點,跑咗約廿五分鐘.呢條路線係我中五啱啱搬黎時就開始跑,返咗工至係運動場跑,而家個運動場搞維修,所以至用番最初期既路線,始終跑街辛苦啲嘛.

行返屋企時,正正係以前帶埋小朋友出輕站搭車後,自己返屋企既路,仲經過當年做補習老師既學校"屯門小學".呢間只得地下一層既小學,其實係我條村附近.中六個年係義工隊既阿頭(社工姐姐)穿針引線下,我就做咗呢間學校既課後補習班老師,由社署出糧俾我,當係打社署part time工.

當年一放學就搭車返屋企,趕入小學既操場,搵返個班補習班既同學,點好名,叫吓佢地企好啲,因為校長都幾惡吓(印象中係一個電攣頭髮兼中等身型既中年女子).

一輪訓勉後,各班隊都被老師帶走放學,唯獨是我個班要入返班房繼續上堂.呢班補習班由小一至小六組合而成,佢地都係大陸新移民,所以要補習黎適應番大圍既進度.其實我呢個阿sir個look幾唔掂,一黎著住套高中部既校服,揹住個書包,個樣又薯,髮型就更加唔好提.

我既工作就係睇住佢地做功課,佢地舉手,我就走埋去教佢點解同點做.仲好記得坐正係老師枱前既冬姑頭小一小妹妹,佢叫羅四妹,好多時都舉手問功課,每當叫佢諗吓,諗多陣,迫多幾迫,佢就好似想喊咁,頭擰擰話"唔識呀,唔明呀"跟住我就心軟,好啦啦,答案係....小妹妹寫低答案後,又繼續望住下一條題目.(威信積弱..)佢仲有個小五既阿哥叫"羅廣勝",成日流鼻水,比阿妹更懶散.

遇到壞份子時,我會要佢罰企,再搞事就企出課室門口,報串俾校長知.如果學生做晒功課,就要連埋手册攞出黎我老師枱,俾我批閱,無問題就自修.如果見有同類題目有幾個同學舉手問過,我就會係黑板上講解一次,等大家溫故知新.試過一次我奬勵啲好表現或有進步既同學,我問佢地想要小文具定係零食,之後係下一當堂時送俾佢地.

放學時,我要幫手帶隊,一部份過咗學校斑馬線就離隊,其餘既就跟我行到藍地輕鐵站至各自去兩邊月台搭車,我揮完手,就沿路行返入村返屋企,顧返自己壇書....

跑完步,沖個涼,係屋企一家四口食埋個飯(大佬健又"食老虎",好似日日都放大假咁),再騎羊去黃金海岸拎份過期生日禮物俾師傅.我停咗隻羊係七仔對開的士站隊尾,交收完仲傾多咗幾句.師傅都係放咗工,啱啱到佢屋企樓下既黃金同女友食飯.之後好趕咁同羊仔返公司接人家放工,再去建生既仙桃園飲杯野,我當然係獨孤一味飲薄荷奶茶啦.由我係trainingyr2開始,同親屯宿之男一齊出黎度食野都係飲呢杯.試過一次,一名兄弟笑我"古有哪叱削肉還父,削骨還母,今有猷哥削精還女".大假咁又去咗一半lu....

ps:唔知班學生仲記唔記得我呢?